עזרה, מישהי?😁 (בעדיפות מי שקראה את ממלכה במבחן)

חיתוכי-אייקונים-ריבועים_38
מעריצה של ממלכה במבחן

אני כותבת המשך לממלכה במבחן.
יש למישהי רעיונות לתרחישים אפשריים?
יש לי כמה, אבל לא מספיק בשביל שיהיה מעניין.
אה, וגם דמויות חדשות- תיאור שלהן-מראה חיצוני, משפחה, מקום מגורים, קשיים, חברים…
כל רעיון יתקבל בברכה.
תודה מראש!

שתפי בווצאפ

אז מה דעתך? שתפי אותנו כאן

50 תגובות

  1. אם נתחיל מההתחלה?
    *אבא של פנרס בכלל לא נרצח
    *איסתרק מתאים מתחילה להיות מלך
    *המזימה בנקרת באטר לא מצליחה
    *המלך רעואל לא מת
    *העם לא אוהב את יוסף דיאלדילאן, והמועצה לא מכתירה אותו למלך
    *תופסים את רנה, הלה, איסתרק, מיכאל, קנז, כלב וכל מי שברח איתם מהמחנה הקווארי
    *טור לא רוצה להתחתן עם רובן, כי דיאלדיאן שטף לה את המוח
    *הבוגד הוא לא אשר קפחבר
    *מהללאל כמעט הורג את איסתרק
    *בסטיאן לא מזהה שמהללאל הוא בנו
    *מהללאל ואולה לא מסתדרים
    *שלוואן לא מתחתן עם ליה
    *שלוואן מצליח לפצח את סוד האבקה השחורה
    *אמו של יוזבד לא לוקחת את ההלוואה והאחוזה לא נכנסת לחובות
    *** *יקוואל לא מתתתתתת 😫😫😫 ***

    זה מה שעולה לא בראש בינתיים, ולא עולות לי רעיונות לדמויות;)

      1. חחחח עכשו אני רואה שלא קראתי בכלל את השורה הראשונה בפוסט..
        'אני רוצה לכתוב המשך לממלכה במבחן'
        ולא לכתוב אותה מחדש🙈
        אופסיי

  2. המשך של פדהאל?
    האמת שזה מסובך, כי מיה גמרה את הספר בצורה פנטסטית ולא השאירה חורים בעלילה, הכל הסתדר מושלם.
    לפי דעתי הדלה, אני חושבת שבשביל ליצור אחרי הסוף המושלם הזה עלילה סוחפת, צריך לקרות משהו דרמטי,
    אבל משהו מאוד דרמטי!
    האמת שיש לי כמה רעיונות, אבל מפחיד לי לכתוב אותם, הם מפחידים מידי 😉
    אז בעצם מה שהכי מפחידד זה, שאיסתרק נפטר (לאאאאאא, כן זה נורא נורא נורא) בעקבות זה נוצרות בחומה סדקים, ותאוריות בנושא, מה שיוצר פילוג במלוכה, האשמות – מי רצח את איסתרק / מי יורש העצר (טוענה שאיסתרק חשב שהבן השני מתאים יותר וכו וכו').
    או שבמקרה פחות גרוע, איסתרק נעלם. חלק חושבים שהוא מת ורוצים ולהכתיר את בנו תחתיו, חלק חושבים שהוא יחזור, חלק חושבים שהוא נחטף וכו וכו'.(האמת שכבר עכשיו אני סקרנית ממש, איפה איסתרק ולאן הוא נעלם 😲😝)
    ובקשר לדמות, קוראים לה בניאל והמשפחה שלו בעבר גרה בחלק של יוסף ד.- הרשע המרושע ועכשיו הם עברו לליד הים (מקום שעכשיו המצאתי בממלכה – הכירו נא) שהוא נמצא בקצה הצפוני של הממלכה(או הדרומי או המערבי, העיקר מקום שלא דובר עליו) שזה שבוע ימים מאתיל. בקיצור משפחתו שותפה לרציחה או להעלמות של איסתרק והוא נאמן ויש לו התחבטות בין מרידה במשפחה או במלוכה, בקיצור מסכן. ואגב, הוא מאוד אוהב לנגן.
    טוב, אני יכולה לקשקש פה עוד הרבה😁😜 אבל נראה לי די ומספיק.
    המון הצלחה בהמשך💖 שתפי אותנו.

    1. לא לא זה נוראי! דווקא הייתי ממשיכה על האתגרים של אחרי המלחמה כמו המאבק לאחד את כוזר למרות המתנגדים וגם הייתי יותר מרחיבה על יוזבד מה איתו כי מיה השאירה את זה פתוח וגם על מהללאל מה איתו… טוב אני לא כזה עסרתי אבל בכל זאת

      1. על מהללאל שהוא מצד אחד רוצה ללמד תורה ומצד שני בסטיאן רוצה שהוא יהיה חייל תאמת לא יודעת אבל מהללאל יהיה מרכזי..
        ואיך יוזבד מתמודד עם החוסר וודאות הזה של מה קרה איתו על שאול שבסוף מספרים לו על האמת.. ואלרון שמתחתן בשעה טובה…

      2. מפה תמשיכי לפנטז לבד מה שנקרא😁
        אבל את יודעת, פתאום זרם חשמלי הבריק לי במוח, ונפל לי רעיון מעניין , מעניין ממש.
        (טוב, סתםם הגזמתי (שלא תצפי עכשיו לאיזשהו משהו מיוחד מידיי.))
        אולי הדמות הפעם תיהיה בת? בת מדהימה, מיוחדת , אחת עם תעוזה, כזו שראויה להיות כלתו של מהללאל?

    2. אני לא ממש זוכרת את כל הסיפור אבל כן זכור לי שהיו חורים בסוף, וגם דברים שהיא לא סיפרה איך הם נגמרו. היו כמה דמויות שמאיזשהו שלב פשוט נעלמו ולא המשיכו לספר מה קרה איתן.
      ולא צריך הרבה כדי לגרום לעלילה דרמטית, לדעתי נשארו לא מעט תומכי דיאלידאן והם יכולים לעשות הרבה דברים. יכולים פתאום לצוץ כל מיני בוגדים…
      אבל כן אהבתי את הרעיון שאיסתרק נעלם. לא שהוא ימות (חסססססס ושלום!!!! לא לחשוב על זה אפילו!! אני מאחלת לו המון שנים ארוכות וטובות) אבל כן שיעלם בתור ניסוי חברתי או משו כזה…

      1. אולי זה לא יקוואל, הרי הוא לא אומר זאת במפורש ואולה לא יכל לזהות אותו ובסוף מגלים שזה סתם איזה חייל ויקוואל ניצל ברגע האחרון………………………. אויייייי הלוואיייי😪😪😪

        1. לא עד כמה שזה היה עצוב, המיתה של יקוואל הייתה מצמררת וגרמה לקוראים לאהוב את יקוואל יותר

  3. וואי באלי כבר שתפרסמיי
    אממ.. רעיונותת
    תתחילי סתם רגילות של הממלכה
    ואז תעשי נגיד שבנימין נחשד בהעברת מידע על הארמון/משפחה/מקומות ש.. לקאוורים בלי שהוא קולט שהוא מעביר..(מה שבאמת קורה/לא קורה)
    שחבר שלו הכי טוב מעביר את מה שהוא אומר
    כשהוא מגלה הוא מאד כועס ו…
    אבל כבר קורה משהו..(מישהו נחטף/נהרג,נלקחים שטחים וכו')
    בנימין לא יודע מה לעשות עם עצמו כי איסתרק הכריז שמי שאשם ימצה את הדין ולא משנה מי זה יהיה..
    (הוא מתנהג מוזר /מספר למיכאל/נכנס לדיכאון ממה שקרה..)
    ואת ההמשך תחליטי בעצמך..

  4. שהבן של איסתרק (רעואל) מתבגר ואז כאילו בגיל ההתבגרות שלו כזה הוא אומר לו כאילו הוא נוסע לישיבה או משהו אבל באמת הוא נוסע לקווארים או משהו בסגנון כי זה מעניין אותו רק לראות ואז הוא נשארנ שם ואז בעצם הוא יורש העצר והוא מחילט שהוא ישלוט עם הקווארים ואז יש שם כזה עוד פעם מאבק כזה ולא יודעת משהו בסגנון קיצער…

  5. שיום אחד משהו מגיעה ואומר שהוא יקוואל שאיסתרק יודע שהוא מת. ואז אותו אדם אומר אני לא מתתי והוא ממש דומה ליקוואל. קיצער מתפתח שם תעלומה כי משהו העלים גם את הקבר שאולה עשה ליקוואל

  6. הי! אם כבר פתחת על ממלכה במבחן אז יש שאלה..
    אני קראתי כבר מלא פעמים את פדהאל ורק עכשיו הבנתי שאלרון התארס או השתדך.. משהי יודעת עם מי?

    1. אלרון לא התארס או השתדך
      ה"שידוך המלכותי" שמוזכר בסוף הספר זה רנה ומנרם בנטיליאן

  7. בנו של אלרנן דיליאבר ירש את מקומו כמושל מחוז המרכז אבל כמה חודשים אחר כך מתגלה שפיו וליבו אינם שווים.כל הצעירים של הכרך האחרון-מהללאל,מיכאל,טורנאל,גדעון,דיזר,פדהאל ואין לי כח לרשום מי עוד כבר מבוגרים-מהללאל הוא שר החינוך ומגדל את בית היתומים הלא רשמי של יפאם מאז שיפאם נפטר,וגם חזר לשמו המקורי (מיכאל) אחרי שירש את תואר האבירות של אביו שנפטר,הנסיך מיכאל הוא רבה הראשי של כוזר,טורנאל הוא היועץ האהוב על איסתרק אבל ללא תואר משום שבסופו של דבר נחליאל מדיאן כן הוריש את התואר והאדמות לפלאד אחיו הצעיר של נאל,גדעון הוא הסופר האישי של המלך,פדהאל אביר,דיזר שר הצבא במקום בסטיאן וכולי וכולי.
    איסתרק לוחץ על טורנאל לקבל את תוארו של דיליאבר הצעיר אחרי שהודח ונעצר כי הוא היחיד שאיסתרק סומך עליו בעיניים עצומות ואין לו עדיין תואר (חוץ מהמונדרים שהוא כבר יודע שלא יסכימו)
    טורנאל חושש מהאחריות (גם ככה היה צריך להפעיל עליו 10 מכבשים כדי שיקבל את התפקיד בפמליה של איסתרק ואחכ את תפקיד היועץ…) ומגיע להתייעץ עם פדהאל חברו משכבר הימים.
    פדהאל מעודד אותו לקחת על עצמו את התפקיד אבל כמה שהוא מנסה להזיז או לפחות לערפל את המחשבות שלו טורנאל מבין שהוא לא מרוצה מזה.
    טורנאל מבין מזה שפדהאל לא סומך עליו,ונפגע מאוד.הוא מטיח את זה בפדהאל ולא מאמין לו כשהוא מנסה להסביר את עצמו,נוצרת מריבה ביניהם.
    בשנה הראשונה לנישואיהם של מנרם ורנה נולדים להם בדרך נס תאומים בנים ומתברר ש3 הבנים של רנה וקאה נימולו ע"י עבד זקן כלשהו (כוזרי\מונדרי\יהודי גולה מכל חור אחר שעולה בדעתך) ונקראו בשמות האבות-הבכור אברהם,השני יצחק והשלישי יעקב ו2 הגדולים שנפטרו אחרי בר המצווה שלהם דווקא כן הניחו תפילין,כמובן בסתר-האיש שמל אותם גם נתן להם זוג אחד ששימש את שניהם.
    לתאומים של רנה ומנרם קוראים ב3 שמות כל אחד:לראשון אברהם חנוך שאול ולשני רעואל יעקב יצחק,ביום יום קוראים להם חנוך ורעואל
    שנה אחריהם יולדת רנה בת וקוראים לה שרה פועה והשם השלישי הוא השם של אמא של רנה שתחליטי את מהו כי הוא לא כתוב בשום מקום בסדרה חחח
    יוזבד הוא האביר בנטיליאן עכשיו,נשוי למטארן אחות של אולה מעוכבת השידוכים (באדיבות אולה השדכן כמובן 😆) ואחד התאומים שאמנם צעיר ממנו ב20 שנה אבל גם הוא כבר כמעט גבר עוזר לו לנהל את האחוזה.התאום השני שיותר מסתדר עם ספרי לימוד ופחות עם ספרי חשבונות הוא ראש הישיבה במקום מנרם.
    שלוואן מחזיק כרגע בתואר "האביר דיאלידאן" או האביר כל-שם-משפחה-חלופי-שיעלה-בדעתך וגם אלרון הוא כמובן האביר משהו כי הרי בתור מושל אלקן הוא חייב להיות אביר…איסתרק מחליט שארמונו של מושל העיר אלקן צריך להיות אחד הארמונות בתוך אלקן ששימשו את יוסף דיאלידאן.אלרון מתחנן שלפחות ישפצו את זה בצורה שלא יצליחו לזהות מה זה היה פעם,אבל בכל זאת בפעם הראשונה ששלוואן מגיע לבקר את אלרון באלקן הוא מזהה מיד ונכנס לדיכאון שאפילו דיאנוש והילד השני שלו שלא כתוב את השם שלו אבל הוא כנראה רעואל משהו לא מצליחים להוציא אותו ממנו.
    אלרון מפחד ששלוואן מתעלם ממנו בכוונה ושזה משהו אישי נגדו,למרות שהוא יודע טוב מאוד שזה בגלל ששלוואן זיהה,הוא כמעט בטוח ששלוואן חושב שהוא זה שאחראי למיקום של הארמון שלו וכועס עליו או פגוע ממנו בגלל זה,או לפחות פגוע מזה שאלרון לא עדכן אותו קודם-כי הוא חשב שעדיף לשתוק למקרה ששלוואן בכל זאת לא יזהה.
    החבורה המונדרית מוזמנת שוב לארמון המלוכה ומסרבת הפעם אפילו לדרוך בבית הכנסת המלכותי-כדי לא לעורר בלגן מיותר ושלא יחזור על עצמו מה שקרה בפעם הקודמת.איסתרק נפגע אישית מזה וחושב שהוא אשם,כי הוא לא עשה מספיק כדי למנוע את הגזענות בקרב נכבדיו ובני עמו.
    רובן מן הגי תופס את מקומו של אביו,ובנוסף מתמנה לשר החקלאות בגלל הניסיון שלו בתחום (😉)
    יקוואל לא מת,זה היה מוות קליני.היה לו אובדן זיכרון זמני כשהוא התעורר,למזלו לא נגמר החמצן בקבר לפני שהוא התעורר אז הוא נשאר חי.הוא הצליח לקרוא לעזרה ומי שחילץ אותו היה גבר כפרי מאיפשהו באיזור ראטון.עם הזמן הזיכרון שלו חזר והוא החליט להסתיר את הזהות האמיתית שלו ולדבוק בזו הבדויה.הכפרי שמצא אותו והמשפחה שלו טיפלו בו עד שהתחזק ואחר כך הוא צירפו אותו למשפחה.כשהגיע לפרקו התחתן עם הבת היחידה של אותו כפרי ותכנן להמשיך לחיות כמו כפרי פשוט אבל כשנולד לו הבן הבכור שלו הוא הבין שאי אפשר להסתיר לנצח.הוא הרי יהיה חייב לפחות להסביר לה למה הוא מתעקש כל כך לקרוא לילד רעואל,בשעה שלאבא של בניהו בן יוסף הבדיוני (שנפטר) קראו,ובכן,יוסף.בהתחלה היא לא האמינה לו,אבל הוא שמר בתוך הבגדים שלו את טבעת הירקן מאשר ועוד כל מיני פריטים שהוכיחו מי הוא באמת.הם ואבא שלה (אמא שלה נפטרה בינתיים) עוברים לראטון,כמה שיותר קרוב לטירת המושל (יקוואל יודע שמושל ראטון זה אולה-האחרון שראה אותו ויודע מה קרה.הוא הלך לאולה ודיבר אותו,הוא הוכיח לו שזה הוא באמת ואולה אמר לו שלדעתו הוא חייב לחזור הביתה.הוא נותן ליקוואל לכתוב לאיסתרק מכתב ולספר לו,יקוואל משתיל שם הוכחות ורמזים שזה באמת הוא.אולה מצרף בסוף כמה שורות ממנו שיגרמו לאיסתרק להאמין,ובגלל שהכתב שלו השתנה איסתרק מפחד שזו הונאה הוא דורש עוד הוכחות וגם מקבל,אחרי תקופה ארוכה של התכתבות הוא משתכנע ויקוואל מביא את אשתו,התינוק וחמיו לאתיל
    עברו כמה שנים טובות כבר מאז שיקוואל חזר לאתיל וחזר כמובן להיות חבר קרוב של מהללו.
    מהללאל,אגב,(או מיכאל,לפחות מאז פטירת בסטיאן מקאן)קיבל סמיכה בסוף ונהיה רב באופן רשמי.
    ואי ואי כתבתי פה חתיכת מגילה 😂🙈 מערכת האתר,פליז תעלו לי את זה!😅🙏🏻🙏🏻

    1. למה את הורגת את כולם?
      השידוך של יוזבד זה רעיון טוב, אני אשקול אותו…
      דיזר רצה להפסיק להיות לוחם, וללמוד להציל חיים.
      למהללאל יש לי תוכניות… חכו ותראו (אם ירצה ה' אני מעלה את הסיפור שאני כותבת)

      1. אני הורגת את כולם כי עברו מלא שנים מותק!
        דיזר מונה רשמית להיות במקום מטריאס-זאת אומרת שכנראה הוא היה הסגן של בסטיאן ואחרי פטירתו ממלא מקומו (כי אולה שהיה מועמד לתפקיד כבר לא צריך את זה,הוא מסודר גם בלעדיו ומהללאל לא רוצה),אז אולי הוא גם רופא במקביל או רופא קרב או אנערף 😆 בכל זאת אין יותר מידי אויבים אחרי כוזר החדשה-קאה התאבד,ידרת מת,סלג'ואר לא יעיזו כשדיזר בצד הכוזרי,עם הבולגרים יש הסכם וכל השאר לא התעסקו איתם כמעט אף פעם וגם לא יתעסקו עכשיו,כשכוזר גדולה וחזקה מתמיד.
        ולמה לא להחיות בחזרה את יקוואל?זה חלומה של כל נתינה כוזרית נאמנה כמונו לא?😜
        יוו,אולי שגם אביי לא מת אלא ברח ומישהו אחר שדומה לו החליף אותו בתוך התא כשיוסף בא לקחת את החוק לידיים?ואז הוא מופיע בשערי אתיל ומהללאל לא יודע מה לעשות?
        וגם,לא אמרת כלום על התאומים והבת של רנה ומנרם…מה דעתך על זה?כן אני יודעת שזה טיפה לא הגיוני כי רנה יחסית מבוגרת אבל עדיין יש ניסים בעולם יו נואו

          1. אופס,חבל
            רציתי את מהללאל בתור אביררר!!
            אז תורידי את מה שלא רלוונטי,אוקיי?

    2. אבל כל הגיבורים של הספרים את הופכת לזקנים ממש וחוץ מזה שזה לא הגיוני שרנה תלד כי היא בת איזה 54 ועוד 3 ילדים!

      1. נניח שרנה הייתה בת 14 כשהיא נחטפה ע"י קאה.עברו 25 שנה מאז ועד השיבה לכוזר בסוף הספר "איסתרק".
        14+25=39
        ואחר כך עוד 9 שנים עד סוף פדהאל ועוד שנה עד שנולדו התאומים=10 שנים
        39+10=49
        היא לא בת 54 בכלל!
        49 בלידת התאומים ו50 בלידת הבת
        די נו,ניסים קורים!

        1. I know someone who had twins at age 90 🤦🏻‍♀️ (think by yourself who it was…)

  8. ומהללאל,אגב,נשוי לשאה בן בטאל 😆 עוד שידוך ממוחי הקודח חח
    ואב לחמישה שכולם קרויים בשמות של האחים שלו

      1. אחותו הקטנה של כלב בן בטאל (שאגב גם אותו לא ראיתי צורך לסדר יותר מידי כי אחרי הכל הוא ממשפחת אצולה מרוששת,והוא קיבל מאיסתרק את התפקיד ההוא,לנהל את ארמון הקיט בנאזאל)

    1. מה השמות של האחים שלו?
      היו את אברהם, אלקיים, חיה ו-?
      כלומר, היה כתוב משהו על שרה, אבל זה לא הגיוני כי לאחותו של בסטיאן קראו שרה.

      1. אברהם,אלקיים,חיה,לאה (זה השמות שכתובים במפורש,אברהם ולאה באיסתרק בקטע של הבריחה ממגדל אתיל ואלקיים וחיה במהללאל כשבסטיאן חושש שרעואל מקאן ימות גם הוא) וכנראה גם שרה למרות שאני מכירה את הספרים בעל פה ולא זכור לי שהיה כתוב משהו על זה,אולי הן קרויות על שם איזו סבתא רבתא אומשו

    2. דווקא חשבתי שהוא יתחתן עם משי אחות של ליאה
      הרעיונות שלכן הורסיםם (תרתי משמע)

      1. חגלה יותר גדולה.
        לא, בעצם היא כבר בת שש עשרה, אין מצב שהיא עוד לא נשואה…
        במהללאל היא הייתה בת אחת עשרה.
        בת כמה משי (שנה אחרי פדהאל)?🤔

    3. מי שזה לא יהיה
      זה היה הרעיון שליייייייייייייייייייייייייי אין מהללאל ושאה פשוט שידוך מושלם.

      לדעתי (ואני כבר התחלתי לכתוב…) יש בעיות בשידוך הזה (אגב איסתרק מציע את השידוך הזה בשביל ידידיו הטובים כלב ומהללאל ונעזר בשירותיה המיוחדים של אחותו אונמר……) והאביר מקאן חושש מאלרון ודיזר שנשארו לפקח על הענינים של אלקן. הוא שולח את אולה שכידוע פיקד על הבולשת. אולה מגלה תככים והוא פונה לשלוואן שבאחוזת בנטליאן לבקש עזרה.
      בקיצור שלוואן נשלח לרגל אחרי אלרון לא לפני שהוא שולח את משפחתו הקטנטונת לאתיל.
      בנתיים ברכיהו ששרד את הפיצוץ איך שהוא (מיה לא כותבת שהוא מת) מגיע לאלקן ולא מבין את מהלך הענינים. ביחוד שהוא לא מבין היכן הארמון. כשהוא מנסה לברר חלק מהאנשים חושבים שנסתתרה בינתו וחלקם חוששים שהוא מנסה לעורר מרד. איש אינו מזהה אותו. הוא מזהה את שלוואן שבאלקן ושלוואן לא מזהה אותו. ברכיהו מנצל את אי הזיהוי וחולב משלוואן היכן משפחתו (של ברכיהו). שלוואן נותן פרטים לא מדויקים אבל חד משמעיים שהמשפחה באתיל. ברכיהו הולך לאתיל שם הוא קולט שיאשם בבגידה על מעשיו. הוא מצליח לאחר מאמצים מרובים לאתר את פאר והוא מאיים לפגוע במשפחתו של שלוואן אם פאר לא יענה לדרישותיו.
      מה אתם אומרות על אוסף הגיבובים שלי?

  9. יש לי המשך לסדרה של מרגל להשכרה!!
    אבל אני בחיים לא אצליח להגיע לכתיבה המהממת של יונה ספירר!!
    זה מבאסס כי עשיתי המשך תותחיי לסדרהה

    בנוגע לממלכה במבחן סתם חשבתי אולי שרעואל שגדל והתחתן נולדו תאומים וכשהם בגרו הוא נרצח ואז יש בניהם מאבקי ירושה חזקים (וזה לא כמו איסתרק ויוסף שזה כאילו טוב מול רע, פה זה כאילו טוב מול טוב. ואז מסתבר שהיה קלחת שלימה עם רעואל ושלמה והוא בכלל לא נרצח..
    קיצר זה ארוך. אם אהבתן אז אני יכולה לכתוב את העלילה מסודר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד בנושא
מה השאיפה שלך?
לכל אחת מאיתנו יש שאיפה. יש את האלו ששואפות לרוחניות, ויש את האלו ששואפות לגש...

S

קוראות ליבי קליין לפההה (מכיל ספוילרים!)
מישי שקראה את הספר החדש של ליבי "בכל עת" אברימי נפטר או לא? (אם כן ...

אנונימית שחפצה בעילום שמה

איזה גיל?
תגידו, מאיזה גיל התחלתן לצאת עם חברות לביילוים (ים, לונה פארק, בריכה, באולינג...

פרח ורוד

סתם מעניין...
איזה בנות יותר מעניינות אותך שכליות או רגשיות? למה?

אני

אני מכורה מה עושים?
היי. אני מכורה לאתר, מה אני עושה? אני חושבת על זה כל הזמן ,פותחת מלאא פעמים ב...

אחת..

NO LIMIT
אם לא היו שום גבולות בעולם, והיית יכולה להיות הכ-ל. (בואי נשאר אבל בעולם הריא...

קול שפוי

שגרת טיפוח
היי שותפות שליי שאלה לי אליכן: מהי שגרת הטיפוח שלך בבוקר? יאללהה שתפו אותנו❤

✨✨

ציפיות זה רק בכריות
מה היית רוצה לבקש או לומר למיטה שלך

MP3

פוסטים חדשים
טיפים אישיים שיקראו את הפוסט שלך - ויתנו תגובות
היי חברות💜 ראיתי שהרבה בנות כתבו שהן כותבות פוסטים ולא מקבלות תגובה. זה באמת ...

לב סגול💜

💔to you. My sister
מתי תקלטי שהסיפור שלך זה חלום הלילה שלי. הלחץ שלך זה הסיוט שלי. הצחוק שלך זה ...

שב"ד🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

קרוב אליי הדבר. ורחוק.
אני ילדה זוכרת. ככה זוכרת את עצמי, מאז שאני זוכרת את עצמי. וככה מאורגן לי המח...

שיר הרס

תובנה מחכימה
מי שלא מבין את השתיקה שלך לעולם לא יבין את המילים שלך!!

קישורית

ורד על הבוקר😅
יש בנות ש"בוקר טוב" הורס להן את היום. הורס! "למה היא פנתה דווק...

ורד🌹

היא נתנה לך יותר
אבא עוד מעט קדיש, אבא עוד מעט כל העולם נגמר.. אבא עוד מעט כבר אין יותר למה לח...

דומיה נפשי

זה כי שקיעה
זה לא כי מצחיק לי. זה כי השמים נצבעים מולי בוורוד-כתום-צהוב-כחול זה כי השמש ש...

ילדת נוף

מה השאיפה שלך?
לכל אחת מאיתנו יש שאיפה. יש את האלו ששואפות לרוחניות, ויש את האלו ששואפות לגש...

S

תגיות פופלריות

חיפוש לפי תגיות >

חיפוש לפי תגיות >