מתלבטת לגבי קעמפ

9

ללכת לקמפ או לא??
היי. הרישום לגן ישראל מתחיל היום בלילה אבל אני מתלבטת אם להירשם. מצד אחד כבר כמה שנים שאני רוצה ללכת לגן ישראל.. וכל שנה אני אומרת השנה. אבל השנה זה שנה אחרונה.. אבל הבעיה שאני מפחדת לא להנות. אני אחת שלא ממש עם לחץ חברתי אבל בקטע של ללכת לדברים מסויימים אז זה מאוד תלוי אם יש חברות או לא ומי הן הבנות.. אני חושבת שאני רוצה ללכת כי אני רוצה קמפ ורוצה להנות. אבל מצד שני חושבת אולי שזה בגלל שחברות שכנעו ושגעו אותי אז החלטתי ללכת. וגם יש לי מלאאא דברים לעשות בחופש וזה ממש תקוע. אז לא יודעת מה לעשות. מה אתן אומרות???? צריכה תשובה דחופהההה.
נ.ב. הייתי בקמפים אחרים בשנים אחרות.

שתפי בווצאפ

אז מה דעתך? שתפי אותנו כאן

43 תגובות

  1. להתייעץ עם משפיעה שלך! היא מכירה אותך ורואה את כל התמונה מסביב!
    עשה לך רב והסתלק מהספק!
    בהצלחה רבה

  2. תרוצייי להירשם לגן ישראל!!!!
    זה אחד הדברים השוויםםם.. מכל הבחינות!!!:)
    הייתי גם שנה אחת ונהניתי בטרוף..
    ואגב, אם את נרשמת תוודאי דבר אחד אבל מאוד חשוב..
    אל תבני (תסתמכי) על בת אחת..
    ועוד משהו, תרשמי עם חברה טובה מהעיר (!!).
    שככה אם קורה משהו וקשה לך או משהו בסגנון יש לך אותה.. זה ממש חשוב!
    אני למשל נרשמתי והיה לי מושלם ממש!!!!! חוץ מיום יומיים שהיה לי קצת קשה בגלל משהו מסוים. ואז הלכתי לחברה טובה מהעיר, סיפרתי לה ונהיה טוב ב"ה;)
    אז הצלחות בבחירה!!!

  3. קעמפ זו חוויה ממש כיפית שלדעתי שווה את זה גם אם יש קצת לחץ מהחברות, בסופי של דבר תבואי, תהני, תקבלי. אם זו השנה האחרונה שלך אז ממש משקיעים ועושים פעילויות נפרדות רק לבנות חב"ד כדי שממש תסיימו בהרגשת אכזבה שאין שנה הבאה..
    תהני בכל מקום שתבחרי..

  4. איןןןןןןןןןןןןן איןןןןןןן על הקעמפ בעולם כולווווווווווו
    נרשמתי בדיוק באחד עשרה וחצי יווווו
    אני סופרת כל שעהה
    שיבואא כבררררררר
    אם זה לא הסגנון שלך מותק, אל תבואי

  5. את לא נראלי באמת תשתכנעי ממה שנגיד לך פה;) אפילו אם כולם יגידו לך לא ללכת אבל את יותר בכיוון של לרצות, את תלכי, לא?
    את יכולה לנסות להגיד לעצמך טוב אני לא הולכת ולראות כמה הצטערת על הפספוס ולהגיד טוב אני הולכת ושוב לראות כמה הצטערת. הצטערת פחות- לכי לכיוון האחר

  6. הי כן תלכי לקעמפ גם בגלל שזה שנה אחרונה שלך ואת תהני על בטוח…
    ואת כל הדברים שתיכננת תעשי אחרי הקעמפ או לפניו…
    ובקשר שהחברות שיכנעו אותך, זה לא כזה נכון אני אגיד לך למה בגלל שאת רוצה ללכת מאוד לקעמפ ורק לא יודעת מה לעשות ואז החברות באו ונתנו לך דחיפה לעשות מה שרצית מאוד שזה ללכת לקעמפ בכך שהן באו ושיכנעו לכן זה לא ניקרא שהן שיכנעו כי את רוצה מלכתחילה ללכת רק לא יודעת מה לבחור..
    (ואני אומרת לך בתור אחת שבחיים לא הלכה לקעמפים למרות שרציתי מאוד אבל לא יכלתי…
    וחברות תמיד שיכנעו וניסו והנה עובדה ברגע שידעתי שזה לא יעזור שהן ישכנעו אותי ללכת לקעמפ זה באמת לא השפיע עלי) ואילו אצלך שאת רוצה מאוד ואת יכולה זה כן השפיע עליך…
    ואני ממליצה לך בחום ללכת תהני המן

  7. כן!!!!!!!
    ברור את חייבת!!!
    ממש ממליצה!!!

    ממש ממליצה אני הלכתי כשאף אחת מהכיתה שלי לא הגיעה (גם השנה אותו מצב) ומאוד מאוד נהינתי!!! מגיעה גם השנה!!!
    ואם יש לך חברות זה מקפיץ את הכיף את תהני…
    ניפגש

  8. אם לא היית אף פעם בגן ישראל וזו שנה אחרונה שלך – לכי!!
    כמעט ולא קיים סיכוי שלא תיהני. הקעמפ הוא דבר מטורף, עשיר בחוויות, יש שם את מירב הסיכויים ליהנות עד השמיים. מניסיון. הדבר היחיד שיכול לגרום לך לא ליהנות הוא את. אם את באה בגישה של לעשות טובה שאת פה ושל בדיעבד – תישארי בבית. אין-לך-מה-לחפש-שם. אם את באה בשביל ליהנות – זה המקום.
    הדבר הכי חשוב בקעמפ זה ליהנות. פשוט ליהנות. תתפלאי, אבל לא כולן יודעות לעשות את זה. אל תתלונני. תיהני. אל תתלונני על החדר, על הצוות, על האוכל, על הטיולים, פשוט תנצלי כל רגע ותיהני כי זה הדבר הכי כיף שיש. בצורה כזו אני מבטיחה לך שיהיה לך כיף ולא תתחרטי על הרגע שבאת ?
    זה לגיטימי שחשוב לך מי החברות ומי הולכת. בתור אחת שהלכה כמה שנים, לפעמים עם חברות ולפעמים בלי, יכולה לומר לך שזה חשוב החברות וחשוב שיהיו לך – לפחות בשביל ההתחלה – בנות שאת מרגישה בנוח אתן. אחר כך זה פחות קריטי, כי מכירים תוך שנייה בנות חדשות, אבל בשביל ההתחלה זה נחוץ.
    בקיצור – לכי

  9. יווווו גאמני מתלבטת קשותתתת ..
    חברה שלי לא מגיעה לקעמפ , ואז אתמול עשיתי משו שבחיים לא חשבתי שאני אעשה , פשוט דבר מבייש ברמות – התקשרתי לחברה לא קרובה או משו , סתם אחת חמודה ושאלתי אותה אם אפשר להצטרף אליהן ( היא כבר סגרה עם עוד בנות , חמודות דווקא אבל בכללי – לא בשביל לבוא איתן לקעמפ !!!!! ) קיצר , מחכה לתשובה …

  10. מנסיון בגן ישראל אל תפספסי את הקעמפ הזה אם יש לך אפשרות ללכת!!!!! זה פשוט קעמפ מושלם ברמותתת!!! נותן המוןןןן גם מבחינה רוחנית וגם גשמית!!! פשוט אל תפסיקי את זה!!! אני אומרת לך זה יעשה לך את הקיץ!!!

  11. זו תהיה השנה החמישית שלי בקעמפ!!!!!!!!!!! ברור ברור ברורורורורורררררר שתבאויייי!!!!!!! יאלה תרשמי את עצמך ונפגשש!!!!!! את חיייבבבתתת לבואא!!! את ממש תצטערי אם לא תבואיי!!!! אין על קעמפ גן ישראלל

  12. הי, אני חושבת שכדאי לך ללכת, במיוחד אם את לא היית באף קעמפ אף פעם! את תהני ואת תצטערי אם לא תלכי, כי בכל אופן שנה אחרונה….. אני רוצה כבר להיפגש איתך בגן ישראלללל!!!!!!!!!!!!!!!

  13. היי!
    תלכי !
    לצערי שנה שעברה הייתה השנה האחרונה שלי ופיספסתי אותה. אצלי זה היה או זה או לטוס לתשרי, ובחרתי לטוס, ואני כמובן לא מתחרטת בכלל אבל אני יודעת שהייתי נהנת מאוד. חוץ מזה אל תשכחי שמעבר לכיף ולהנאה בקעמפ גם כל הזמן חיים רעבע, לומדים חסידות, זה נותן המון וזה "סדן שמייצרים עליו חסידים"!! בנוגע לחברות, אל תדאגי, את תסתדרי. תהיי עם בנות בסיירת וכשלא יהיה בא לך על אחת תלכי לשניה..;-)
    אחותי בעז"ה הולכת לבוא אז נשדך בינכן ?
    בקשר לעזרה בבית.. כן אני עוזרת , לדעתי המון , לדעת אימוש שלי אפשר יותר .. שיהיה לך בהצלחה!!

  14. הי נסיכה!
    ההתלבטות שלך מראה שאת חושבת ולא סתם אחת שהולכת אחרי הזרם בלי לחשוב… וזה מדהים!
    אנסה קצת לסדר את מה שאמרת, לפעמים מה שמפריע לנו להחליט זה הבלאגן במחשבות שלנו. מצד אחד את חושבת ללכת לקעמפ, את יודעת מה זה קעמפ, היית כבר בקעמפים כמו שציינת. בנוסף זו השנה האחרונה שאת יכולה ללכת לקעמפ ואם לא תלכי, אולי, לדעתך, תרגישי פיספוס.
    מצד שני את מרגישה שאת עושה את זה מתוך לחץ חברתי ויש לך הרבה דברים חשובים לעשות בחפש.

    ה'לחץ החברתי' שאת מתארת מורכב מ2 דברים:
    1. חברות שלוחצות שתבואי – שזה באמת יכול להחשב ללחץ חברתי אך לחץ טוב שדווקא מראה שאת נמצאת בחברה טובה ונכונה.
    2. אכפת לך מי יהיו החברות איתן תלכי – זו דווקא לא ההגדרה של לחץ חברתי אלא מראה שיש לך סיגנון חברות מסויים שאליו את משתייכת. וגם זה טוב ומראה שטוב לך עם החברות שלך.

    יכול להיות שישנן עוד התלבטויות שאותן לא פרטת פה כמו למשל הקעמפ יקר ואולי יש נטיה של למה להוציא כ"כ הרבה על משהו שלא בטוח יעניין אותי.

    אך אם אין עוד התלבטויות, לדעתי את הדברים החשובים בחופש את יכולה לעשות בכל שאר הזמן של החופש (לדעתי חודש וחצי זה מספיק זמן). תלכי לקעמפ בכיף ובביטחון שתהני ותצברי תוכן וחסידי ומרתק בעז"ה.

    בכל מקרה חשוב לעשות 'חושבים' עם עצמך חסרונות מול יתרונות וכמובן הכי חשוב לכתוב לרבי. האגרות קודש הם פשוט מתנה!! מראה שיש לנו רבי נשנמצא איתנו בכל התלבטות בחיים. ו.. עוד משהו חשוב לא פחות זה הבקשה הנפשית של הרבי למנות משפיעה ולהתייעץ איתה בדברים האלה היא מכירה אותך ובטוח תענה לך תשובה ברורה וטובה יותר.

    בהצלחה ענקיתת!!!!!!!!
    תהני מלאאא!!!!!!!!!!!!!

  15. היי מתלבטת:)
    מצד אחד יש לך את השיקולים שלך ואני לא יודעת מה באמת עדיף בשבילך, ומצד שני אני אשתף אותך בחוויה אישית שלי מהקעמפ:
    אני תמיד פחדתי לבוא לקעמפ, הייתי קשורה רגשית מאוד לבית (האמת שעד היום;) ולא הצלחתי להעביר כמעט לילה אחד בלי המשפחה ובלי לבכות..
    חברה שלי כל שנה נדנדה לי שנלך לקעמפ, היא רצתה מאוד ולא רצתה ללכת בלעדיי, אבל החששות שלי מהגעגועים הביתה והביישנות שפחדתי שתעמוד לי לרועץ הניעו אותי מלהסכים וככה עברו להם כמה חופשים.
    לכאורה יכולתי לסגור בכך את העניין, אבל האמת שבתוך ליבי כמהתי לטעום מהחוויה הזאת שקוראים לה קעמפ. כולן מסביבי הלכו לשם לפחות פעם אחת בחייהן וחזרו עם חוויות וסיסמאות שליוו אותן לאורך זמן, והסיפורים שלהן ממש הוציאו לי את העיניים, אבל הפחד שלי גבר על הכל.
    באחת מהחופשות האחרונות הרגשתי שגדלתי, ואני מסוגלת לקחת את הסיכון הקטן שאתגעגע לטובת חלום חיי- הקעמפ.
    הלכתי. והטעם הטוב נשאר לי עד היום.
    גם אם את קצת ביישנית או קשורה לבית, הימים העמוסים בפעילות וחברה מצליחים להשכיח את הכל, וקשה להרגיש שם בודדה.
    את מציינת שיש לך הרבה תכניות לחופש- לדעתי קעמפ זו הזדמנות שאסור לפספס, זו חוויה חד פעמית של שהות עם כל כך הרבה בנות חסידיות ואיכותיות מכל רחבי הארץ ואפילו הזדמנות להכיר חברות חדשות.
    הקעמפ מחזק אצלך את גאוות היחידה והחיות החסידית בתפילות והלימודים, ויש מסר סמוי שמחלחל אלייך בלי שתשקיעי מדי- הצוות שם נבחר בקפידה ומדובר על בנות איכותיות, ככה שהדוגמא שלהן משפיעה על האישיות שלך ואם המדריכה שלך תיהיה אהודה ונערצת, את תגלי שאת די רוצה לחקות אותה. והכל בקטע טוב וחיובי..
    יש כל כך הרבה תופעות לוואי טובות לקעמפ, וכדאי לך לבוא לקעמפ רק בשביל לקבל את אחד מתופעות הלוואי הללו:)
    מקווה שלא התייאשת מהאורך, תשני על זה לילה ובהצלחה בבחירה!

  16. תלכיי רק לגנישראלל!!!!
    אין על זה בעולםםםם!!!
    את תקבלי המוןןן מבחינה חסידית וחברותית!!!!

  17. אם את בקטע של קעמפ ואת בקטע של להנות והרבה, תלכי..
    לדעתי זה פיספוס להיות בכל מיני קעמפים ובגן ישראל לא להיות..
    קיצר זה נשמע שאת ילדה של קעמפים (אם זה מה שהתכוונת לומר כשאמרת שהיית בקעמפים אחרים..) ורק את מפחדת ללכת רק בגלל לחץ חברתי.
    אז תדעי שזה לא משנה ממה את הולכת-מתוך שלא לשמה בא לשמה-וכמובן אם את ילדה שלא תגעגעי ולא מתבכיינת ומפונקת כי תנאים 5 כוכבים אין בקעמפ..וגעגעועים וכזה הורסים את הקעמפ עד שיש בנות שעזבו את הקעמפ באמצע בגלל זה..ככה שיאללה אם אין לך את מה שאמרתי פשוט תרשמי הרגע לפני שנגמר המקומות!!
    תהנייי המוןןןן מותק:-*

  18. הייייייייייייייייייייייייי גם אני בקבע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
    איזה סיירת את?

  19. יא מצחיקות כל מי שכתבה על אורו… היא שאלה על גנישראל, אז היא שאלה על קבוצה מסיומת של בנות בתוכנו…לא צריך להכניס דברים לא קשורים…זו דעתי:)
    וחוצמזה שתעופי הרגעעעע להרשםםםם לפני שנגמרים המקומות!!! יאללה רוצייי
    העמפ זה משו שמשנה לך תחיים משאיר לך טעם טוב מזה ואם את לא מפונקת וביתית נורא (כי הייתה פה בת שאמרה שהיא הצליחה להתגבר על זה:)) אז עופייי להרשםםם!!

  20. חחח כן רק לפני איזה שעה שמעתי עלזה;) אני תאמתי לא ממש בכיוון השנה כי עברתי תגיל לצערי:/
    קיצר תפעילו פרוטקציות מהירח ותכניסווו
    תהנו המווןןן גם בשבילי???

  21. מישי יודעת מתי התחילה הרשימת המתנה כי נרשמתי די בבוקר של יום ראשון וכבר היה רשימת המתנה
    לפי מה שהבנתי זה פרוטקציות
    אני בלחץץץ
    אינמצב שאני מפספסת תקעמפ

  22. הרשימת המתנה התחילה מוצש בלילה.
    אני הצלחתי להירשם יום ראשון בשעה 4 בצהריים.. אחרי כל מי שנרשמה לפני ביום ראשון נכנסה לרשימת המתנה….
    כאילו סימן מהרבי ומהקב"ה שפשוט רוצים אותי שםם

  23. כל מי שנרשמה ממוצש בלילה נכנסה לרשימת המתנה.. פשוט השגחה פרטיתת
    אינלי מושג איך הצלחתי להירשם… פשוט נס!!

  24. נשמות.. לא התכוונתי להכניס לוויכוח. כל קמפ מיוחד לעצמו ואי אפשר להשוות כי כל קמפ הוא סגנון שונה מאודדדדד. אני הייתי 3 שנים באורו והיה ממש נחמד. ועכשיו אין אורו ולארוצה בוגרות אז נישאר רק גנישראל.. תהנו מי שהולכת לאורו. (מקווה בשבילכם עם הצוות 'המהמם' השנה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד בנושא
לאמיצות בלבד!!!!!
השאלה שלי מופנית למי שמספיק אמיצה לענות עליה! מה הקושי והתמודדות הכי רצינית ש...

קישורית

מסקרן לשמוע דעות
מה דעתכן על שותפות בדרך לבנות היסודי? (כיתה ח' די משתלבת כאן באתר אז אולי אתר...

שב"ד🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

מוכשרות בכתיבה, שואפות ליותר, סופרות? לכאןןן
אני מאוד אוהבת לקרוא ולכתוב. שירים, ספרים.. מאד מאד אוהבת. יש לי חלום כזה לשפ...

אחת ששואפת ליותר

אנגלית לא זורמת לי בדם...
קשה לי עם השפה האנגלית, לא מצליחה לרכוש אותה. למישהי יש טיפים עבורי? תודה רבה...

ילקוט לכיתה א'

להתחתן
אני היחידה שרוצה כבר להתחתן כדי שיהיה לי בעל?

בטטה רזה

מה אתן חושבות על קרב מגע? ניראה לכם משו שחייב בחיים? אתן לומדות את זה? לישראל...

מחשב דפוק

מוזיקה זה החיים!
איזה שירים עושים לך טוב? שקטים, מקפיצים או אפילו רק ניגונים. לי לדוגמא עושה ט...

קישורית

פליזז תענו
בתקופה האחרונה (חודש חודשיים כזה..) כל הזמן וכימעט כל היום אני מרגישה שאני לא...

ילדה עם הרבה שאלות

פוסטים חדשים
הלם קרב
דממה. אוויר נקי. אני נושמת. בוהה בנוף. הכל כאן רגוע. שלו. בוווום. באלגן. צעקו...

פיננסי

(ע)אובדת עצות
אני לא מרגישה טוב בבית לא טוב לי אני עצובה ולא בגלל סיבה מסויימת פשוט לא באמת...

23:12 בלילה

אורחים...
"אמא כמה אנחנו השבת?" אני שואלת אותה בדרך לסלון לערוך את השלוחן &qu...

פיסטוק

חלומות בהקיץ
כמה חלומות ישלנו אה? ואומץ לעשות אותם, יש? אז.. באומץ רב קבלו.. את התגית החדש...

פיננסי

לופים.
גלגל חוזר לישון לאכול לשנוא את עצמי לשקוע בנייד כל הלילה לופ ועוד לופ ועוד לו...

אמרלד

ממלכה לחיים 7
'באדם יש הרבה יותר מאשר המראה החיצוני שלו, בכלל אדם' דיזר לפדהאל, פדהאל

רעואל

I grow wp thats my name
אני גודלת, שוכחת מהעבר מתמקדת בהווה חושבת על העתיד. גדלתי, שוכחת מהמריבות, מת...

I grow up

אימלההה את כ"כ ג'ברית! [צריכה הסברים? כנסי]
אז נעים מאוד, [מתי אני אפסיק לפתוח פוסטים בנעים מאוד?] יש לכולנו חזקות וחסרונ...

חסרת תקנה

תגיות פופלריות

חיפוש לפי תגיות >

חיפוש לפי תגיות >