בואו נדבר על סינונים

24

תגידו, מה אתן חושבות על סינונים? כשאת שולחת הודעה למישהי והיא לא עונה, או אפילו באמצע התכתבות היא קוראת ולא עונה (מיותר לציין שההתכתבות לא יכלה להמשיך). מה אתן חושבות על כאלו שמסננות אתכן? זה קורה לכן בכלל? ואתן- מסננות אחרות? אשמח לתשובות…

שתפי בווצאפ

אז מה דעתך? שתפי אותנו כאן

48 תגובות

  1. וואי מסננים אותי מלא, זה חלק מהחיים? אני באופן אישי מאוווווווד אשתדל שלא לסנן אחרים. אפילו לתקוע מילים כמו אוקי/ בסדר/ אחלה/ הבנתי וכיוצא בזה. אם בכל זאת סיננתי אז או שכנראה ממש אין מה להגיב על דבר כזה(אפילו לא אמוגי) או שזה ממש מקרה קיצון. אבל אני בהחלט מכבדת את מי שסיננה אותי, אני יודעת שאני לא נסבלת לפעמים וזאת החלטה שלה עם עצמה.

  2. אני חושבת שזה לגיטימי לגמרי, מהסיבה הפשוטה:
    אני אחת שמסננת המוווווון…. בלי כוונה רעה, יכול להיות חברה שואלת הודעה ואני בדיוק באמצע משהו ושוכחת לענות, או לפעמים לוקח לי זמן לחשוב מה לענות ואז אני בסוף שוכחת שאני צריכה לענות לחברה ועוברת למשו אחר….—
    או שסתם לא בא לי לענות לחברה שמתקשרת כי אני לא במוזה עכשיו לשעה של פטפוט בטלפון…
    לגיטימי בעיניי, למרות שקצת מציק אם זה קורה לי…

  3. היי, ממש התחברתי לשאלה ואנסה לענות עליה כמה שיותר בכנות..!
    עד לפני כמה חודשים אני חשבתי שאם מישהי לא עונה לי היא מסננת. במיוחד שאני יודעת על בנות מסוימות שבטוח כבר קראו את מה שכתבתי להן אבל הן 'מסננות'.. זה היה ממש מעצבן אותי!! כאילו מה הקטע שלכן?? ואם מישהי לא הייתה עונה אחרי כבר שעתיים שלוש הייתי עושה לפעמים סימני שאלה או משהו בסגנון… עד שהתחלתי להבין ש—: הבנות לא חייבות לענות לי מיד!! ואפילו לא אחרי שעתיים! יכול להיות שהן באמת קראו את השאלה/ ההודעה אבל הן לא מסננות בכוונה.. כנראה הן באמת עסוקות, לומדות למבחן, ישנות, לא שמעו את ההודעה או שפשוט אין להן מצב רוח להתכתב עכשיו או לענות.. וזה לגיטימי ונורמלי לגמרי!! ואיך הגעתי למסקנה הזאת בלי להתעצבן עליהן או אפילו להיפגע לפעמים שהן כן מסננות…? בגלל ששמתי לב שגם לי זה קורה! כן, קורה לי הרבה שאני לא בטלפון אבל שומעת צליל הודעה ואין לי כח לקום ולראות מי זה ורק אחרי איזה 30 דק לפחות אני ניגשת לראות (אגב זה קרה לי אחרי הרבה עבודה עם עצמי.. פעם הייתי ממש מכורה) ורואה ששלחו לי שאלה/ או שלמישהי פשוט משעמם והיא רוצה להתכתב ולי אין כח! כן, אין לי כח.. אז אני פשוט לא עונה! וזה לא בקטע של לסנן או משהו כזה. פשוט יש לי חיים ואני לא חייבת להיות זמינה24/6.. בהתחלה בנות שזכרו שהייתי זמינה הרבה אמרו לי "מה הקטע שלך לא לענות?" או משהו בסגנון.. אבל הסברתי להן שזה לא בכוונה ואני גם מאוד עסוקה בזמן האחרון (לא משנה אם זה בקטע של משפחה/ לימודים ויש עוד מלא דברים…) והטלפון על שקט ואני פשוט לא לידו רוב היום.. אבל שיש לי אפשרות וכח ברור שאני יענה לאותן בנות.. מקוה שהבנת אותי:) ובאמת, שאין מה להתעצבן עלי או על החברות שלא עונות.. כי אני בטוחה שזה לא בקטע רע או כי הן עצבניות עליכן..
    קצת התפלספתי.. סורי:)

  4. אני מסננת שיחות טלפון.
    שונאת שיחות טלפון.
    בהודעות- 2 הצדדים יודעים שזה לא שיחה תקינה ורק דברים טכניים ומה שמעבר ידברו על זה גם בהמשך.
    שיחת טלפון- אני לא אוהבת כי זה נשמע שיחה פתוחה וישירה והכל..אבל תכלס את לא רואה את הבן אדם, לא יכולה לראות אם היא עסוקה עכשיו או מוטרדת… ולהבחין בשינוי בקול- אפשרי אבל כשאת רק רוצה לפרוק משהו את לא מבחינה בשינויים בקול של השניה.
    לכן אני דוגלת בשיחה פנים מול פנים.
    והודעות- למה הודעות? כי בהודעות אני מתכתבת רק דברים טכניים או דברים מהותיים שאני יודעת שאדבר ואעבור עליהם אח"כ שוב עם השניה.
    הודעות אני בכללל לא מסננת..עונה להכל..וזה בעיה אצלי.
    כי אם יש מישהי שכל הזמן מחכה ממך לתגובות וכו והקשר הזה לא טוב בשבילה וכנראה גם לא בשבילי- אז זה לא טוב לענות לכל הודעה שטותית מצידה.
    אני עובדת על זה..
    באמצע התכתבות אם מישהי מסננת אותך זה באמת יכול לפגוע.. עם חברה טובה אני מבררת אח"כ בעדינות למה לא ענתה.
    ולא מסננים אותי בדרך כלל אבל כשזה קורה זה לרגע לא נעים..ושוכחים ברגע השני.
    נ.ב. אני עם מקשים..אולי בסמרטפון כל הכללים שלי היו משתנים חח

  5. ממש מציק ולא יפה!!! אני ממש כועסת שעושים לי את זה.
    אבל אחרי שעושים לי את זה אני נגשת לאותו בן אדם שסינן ושואלת אותו מה הקטע של הסינון ומקבלת תשובה וזה עובר

  6. היי, לי בוואטספ אין וי כחול ונראה לאחרונה, מטעמי נוחות. כי כשהיה לי וי כחול ונראה לאחרונה כל הזמן חשבתי על ההודעות שנשלחות- אבל היא ראתה שהתחברתי לא מזמן, ובקבוצה ההיא עניתי, אני חייבת לענות או לא? קיצור, בלבול מוח.
    בכללי אני לא בן אדם מסנן. אני עונה כשאני יכולה. (על הודעת "מה נשמע יש לך את החומר למבחן שיהיה עוד שבוע?" אני לא עונה בשנייה שאני רואה את זה אם אני עסוקה, וזה משהו שלדעתי יכול לחכות עד שאתפנה..)
    אני בחיים לא אתעלם מהודעה (אלא אם כן היא ממש דורשת התעלמות כמו הודעה פוגענית, ריכולים, משהו לא לענין וכזה)
    ולגבי בנות שמסננות: פעם התכתבתי הרבה עם מישהי שהייתה מסננת אותי. מתכתבת פתאום נעלמת לחמש שעות וחוזרת. וגם לי עם כל הכבוד יש חיים ואני לא יכולה לשעשע אותה כשמשעמם לה, אבל זאת ממש הייתה ההתנהלות שלה בוואטספ: מתכתבת עם בנות, שמה אותן על סטופ וממשיכה להתכתב איתן כשבא לה להיות בטלפון. משהו קצת מזלזל בבנות שמאחורי המקלדת. כזה דבר היה לי קצת מוזר ופוגע, והחלטתי שגם אני אענה מתי שטוב לי. אבל ברעיון, אני לא מסננת אם זאת התכתבות שפויה ונורמלית.

    וסתם שתדעו בנות, רוב הםעמים שזה נראה ש"מסננים", זה ממש לא ככה. יכול להיות שקרה משהו שהיא צריכה לעזוב את הטלפון ולחזור אליו בהמשך. ב"ה שאנחנו לא פיקסל בתוך מסך, אנחנו בני אדם עם משפחה בית עבודות וחיים.

  7. אני חושבת שזה משהו לא כ"כ נעים וקצת אכזרי אבל כשצריך לפעמים אז משתמשים בו. וזה קל מאוד בפלאפון מקשים כי אז החברה לא יודעת האם קראתי את ההודעה או לא.

  8. וואי בדיוק אתמול משהי סיננה אותי בקטע הזוי, וזה לא שהצקתי לה או משהו, פשוט הייתי צריכה לדבר איתה בנוגע למשהו שאנחנו עושות יחד וזה ממש ממש עיצבן!
    אני ממש לא אחת שמסננת זה התנהגות ממש ממש דוחה בעיניי.

  9. זה קורה לפעמיים… למדתי לקחת בקטנה. אולי בדיוק אמא שלה בקשה ממנה לבצע איזה מטלה..
    אם אני מסננת?? כל הכיתה שלי יודעת שאני ה-מסננת. בעיקרון גם מי שחופרת לי יותר מידי בטלפון אני בכיף אנתק לה בפרצוף (אבל אני ירגיש בנוח לעשות את זה רק לחברות הקרובות שמבינות תקטע והן גם עושות את זה לי ווואלה זה לא בקטע רע אנחנו לוקחות בסבבה) קיצעער כן אני מסננת ומסננים אותי

  10. האמת שלי אומרים שאני מסננת אבל אני פשוט עונה באמת כשאני יכולה, או שאני באמצע משו ואין לי כוח להגיב(רק אם זה לא דחוף)

  11. אני הורדתי את הוי הכחול מהווצפ שלי אחרי שהבנתי שאני חושבת כל היום "למה היא קראה ולא ענתה לי" ודברים בסגנון.
    אם אין וי כחול אני פשוט מניחה שהיא עוד לא קראה וכשהיא תקרא היא בטח תענה וזה עושה לי ממש שקט בראש.
    וגם אם משהי הייתה מחוברת לפני שניה, חושבת לעצמי שבטח הייתה צריכה ללכת דחוף וכזה..
    ואם אנשים לא עונים גם אחרי 3 ימים אז בסדר! שיערב להם ואני אסתדר. לא מכריחה אף אחד לענות לי.
    אני בעצמי אף פעם לא מסננת – אם אני לא עונה זה כי פשוט לא ראיתי

  12. אין לי פלאפון, אז אני פחות מתכתבת, אבל אני כן מתכתבת במייל, רוב הפעמים לא מסננים אותי, ואני לא מסננת אחרות, אם מישהי לא עונה פתאום כנראה שיש לה סיבה, והיא תענה בהמשך, וזה מה שקורה רוב הפעמים.

  13. שאלה חשובה..
    זה לפעמים מבלבל גם אותי ממש..
    אם הילדה מסנננת כי היא לא פנויה כרגע..
    או שהיא לא רוצה לענות. .
    מה אני חושבת עליהן?.. תלוי. אם אני יודעת שפשוט אין לילדה זמן..אז אני מבינה.
    אבל אם אני יודעת שהיא פשוט מסננת כי אין לה כוח אלי..אז אני עושה חושבים ומניחה לה..המטרה שלי היא לא לרדוף אחרי בנות..מספיק עשיתי את זה בחיים..
    אני חושבת שזה קורה לפחות לכל אחת..זה לא כזה נדיר.
    אם אני מסננת אחרות? אני משתדלת שלא..כי אני יודעת כמה זה לא נעים שעושים לי את זה..אז אם אפשר לענות! ויש זמן! אז למה לא?
    לפעמים באמת צריך להשים לב לזה..
    לא לסנן יותר מדי..כי זה פוגע ומעליב..
    לא כיף להרגיש שרודפים אחרי בן אדם..
    אז באמת אני אומרת ~ אל תסננו..זה לא פותר בעיות..זה סתם גורם חוסר נעימות..

  14. אני לא חושבת שיש כאלה שמסננות בכוונה רעה.
    אני עצמי המון פעמים לא עונה להודעות בגלל שאין לי מה לענות,
    אין לי כח לענות
    אין לי יכולת לענות(מכל מיני סיבות)
    אין לי זמן לענות
    ותמשיכו את הרשימה מרצונכן..
    כשתסתכלו על זה במבט בוגר תראו שאף אחד(כמעט)לא 'מסנן' סתם.
    אם אדם בוחר לא לענות אז יש לזה סיבה. חפשו אותה.

    מצד שני-
    למרות כל הסיבות המוצדקות זה בהחלט לא נעים ומעצבן לחכות עד בוש לתגובה ממישהי..גם אם את מבינה שיש סיבה כלשהי שגורמת לה לעשות את זה.

  15. זה קורה לי משני הצדדים.
    לרוב כשאני מסננת זה מגיע מזה שאני לא בדיוק רוצה להתכתב עם הבת הזאת ספציפית.. אבל אני עונה אחרי זה משהו קצר כזה כשאני רוצה..
    וכשזה קורה לי שמסננים אותי, אני מנסה לדון את זאתי לכף זכות. אולי זה לא בכוונה.. אולי היא פשוט עסוקה עכשיו ויותר מאוחר היא תענה לי.
    ובכלל יכול להיות גם שהיא לא בדיוק רוצה להתכתב איתי עכשיו, ולאו דווקא עכשיו..
    בהצלחה!!!

  16. אוךךךך זה מעצבןןן ברמות אחרותתת
    אני פשוט משתגעת מזה….
    למרות שאני עושה די אותו דבר אם באלי לסנן;)
    מה אני חושבת עליהן? שהן מעצבנות ולפעמים אני משתגעת מהן…
    וזה קורה…לצערי;) אבל עם בנות מסיומות שאני כבר משתגעת מהן שזה כל פעם חוזר על עצמו…
    וכן אני גם יודעת לסנן אנשים כשלא בא לי לענות….אבל אני לא אחת שאסנן לגמריי…אני אענה או מאוחר ממש או למחרת אבל לא לגמריי סינון כי זה אני חושבת שלא יפה;)
    אהה אבל אם זה פשוט כי אין לי זמן לענות אז יכול להיות שאני אענה גם חצי שבוע אחרי פשוט כי לא שמתי לב או אם אני יודעת שזאתי שמסננת אין זמן אז אני יותר סלחנית אליה;)

  17. השאלה שלך באה במקום!
    יש בנות שאני לא פותחת את הצ'אט שלהן למרות שאני רואה שהן שלחו הודעות. לפעמים אפילו כמה ימים. מעדיפה לא לפתוח, שלא יראו ווי כחול והתעלמות.
    פעם אחת שלחתי כמה הודעות למשפיעה שלי, והיא לא פתחה את הצ'אט. וראיתי שהיא מחוברת! כמה פעמים! חלפו כמה ימים… זה היה ממש לא כיף להמתין ככה… לא יודעת אם זה היה בכוונה. בכל אופן, זה הוביל אותי לחשוב על מה שאני גורמת לאותן בנות להרגיש…
    אני משתדלת לא לפתוח צ'אט ולא להגיב. יודעת שזה פוגע.

    שנים הלכתי עם הפלאפון בכיס. ישנתי איתו, נכנסתי איתו לשירותים ומקלחת! ועניתי מיד. גם באמצע תפילה: "אוהו אהי אאאה איהה" (אני באמצע תפילה)
    ישבתי ושוחחתי עם אמא שלי. שטפתי כלים. אכלתי ארוחת ערב. ונחמי מתקשרת. נחמי זו חברה טובה במיוחד. חברה אהובה בצורה לא רגילה. ואני עונה לה! למרות שאני באמצע עיסוק חשוב אחר! למה הטלפון מנחמי עולה על הכל? אמא נעלבת, הכלים ממתינים, הדיבורים מתערבבים באוכל, וכמעט מקדימה קנה לוושט…
    אני ישנה, והפלאפון מצלצל. אני פוקחת עין, ועונה… נחמי! מה שלומך? למרות שישנתי!!
    אמא שלי שואלת: תגידי, את מנהלת פגיה?? ואני לא מבינה מה הבעיה…
    ועכשיו אני גדולה יותר. והפלאפון בצד. ונחמי מתקשרת כמה פעמים ואני לא רצה לענות. אחרי חצי שעה כשאני מסיימת את עיסוקי, אני מחזירה צלצול.
    וזה עושה שקט בנפש. הפלאפון לא עלי. יכולה להשאיר אותו שעות בחדר בלי לגעת בו. וגם לצאת מהבית בלעדיו.
    ישתבח שמו.

  18. כשמישהי שממש חשוב לך המענה שלה, מסננת אותך, זה יכול להיות מעצבן ומתסכל. (משפיעה נגיד)
    אני אישית משתדלת לא לסנן

  19. זה מאוד נח לסנן
    פרקטי
    משחרר
    אנחנו לא חייבים כלווווםםםםםם לפון.

    כשאני מסננת זה רוב הפעמים כי זאת שמעבר לסמס/ וואצפ/ צלצול לא מתאימה ללוז שלי עכשיו, יכול להיות שהיא החברה הטובה שלי אפילו.
    אם מסננים אותי זה לא מלחיץ אותי, אלא אם כן זה מתמשך ואני חייבת תשובה או צריכה את האדם הזה.
    בכל אופן, זה סוג של רמז לא להמשיך להטריד.
    הכי מעצבן זה הבנות שאחרי הסמס שלא זוכה לתגובה שולחות שוב סימן שאלה או שוב ת'הודעה הזו.

  20. אני אישית לא מסננת אנשים, אני אפילו עונה יותר מידי הרבה.
    הרבה פעמים שאני כותבת לבנות הודעות במייל / בטלפון הן מסננות את ההודעות שהן לא רוצות לענות עליהן, וזה ממש מעצבן כי לפעמים אני חושבת מה הן לא רוצות לדבר איתי או למה הן לא עונות שיגידו פשוט שהן לא רוצות לענות לי ודי!…
    קיצור זה ממש לא נעים, אני מבקשת מכל הבנות שקוראות את זה לא לסנן הודעות של בנות אחרות, זה ממש לא נעים ומעצבן.. תהיו רגישות!
    תודה מראש ?

  21. אוי זה מעצבן…
    נגיד אני באמצע להתכתב עם ילדה על איזה עניין פתאום היא נעלמתת.
    אבל אני בד"כ משתדלת להבין, אחרי הכל היא לא חייבת להיות על הפלא 24/7;)

  22. אני חושבת שזה לא נחמד שאת רואה שראו הודעה ממך ולא הגיבו או כל סינון אחר שכתבת למעלה..
    אבל מנגד חושבת שלא, אני ממש לא אמורה וצריכה להגיב לכולם (במיוחד אלה שמצפות שאני יענה להם ישר חזרה, כן גם אם אני מחוברת..) נכון שהיה יותר יפה מצידי שפשוט לא הייתי פותחת תהודעה אם אין לי חשק לענות אבל..
    ולכןן..יש פיתרון ענק..בוואצפ לשנות את זה ולהוריד הווים הכחולים..ובאנגאוט לעשות אפשרות שלא יראו אם את מחוברת כרגע..
    ככה את בטוח לא פוגעת באף אחת שלא ענית לה….אני עשיתי..מומלץ ממש

  23. •דבר ראשון תגדירי סינון: אצלי סינון זה יומיים. אצל אחותי זה חמש דקות. ברור שהתגובות של שתינו שונות.
    •מסננים אותי מלא, וגם אני מסננת מלא. כולם עסוקים בחיים שלהם- גם אני.
    • אם שלחתי הודעה, קראו אותה ולא עונים לי- יש כמה אפשרויות: שעשו "נקרא" בטעות, אין זמן עכשיו להגיב, צריך לגבש תשובה ולחשוב על זה, ושלקרוא מה שכתבתי מספיק…
    •אם באמצע התכתבות לא עונים לי- כנראה צץ מקרה חירום. אני לא שופטת מאז שהתעלפו לי באמצע שיחה

  24. מהצד של המסנננות: זה לא באמת בכוונה! אולי לעיתים נדירות כן אבל בדכ פשוט הייתי צריכה לעזוב את הטלפון ולא הספקתי לענות או שאני חושבת מה לענות…
    מהצד של המסוננות: זה מעצבן. וכשאת שואלת את חברה שלך משהו את מצפה שהיא תענה לך. ומי שמסוננת בד"כ לא חושבת שיש לזה סיבה.
    מה שכן ממש חשוב לי לומר: אל תשפילו את עצמכן ותכתבו לה"למה את לא עונה" או דברים כאלה! זה משפיל ומהצד של זאתי שלרוב "מסננת" בטעות אני יודעת שזה רק גורם לי לחשוב דברים לא טובים על הילדה הזו ….

  25. וואיי שונאת שמסננים אותייי שונאתתתתת.
    ורק אם ממש חופרים לי או שאני עצבנית אז אני מסננת…
    ואם אני לא רוצה לענות על משהו אני פשוט אומרת שלא באלי לענות.

  26. מעצבן!!!
    היה לי מקרה רע שכתבתי בקבוצה של השכבה למשהי למה את מסננת אותי תוך שנייה הקבוצה התפרקה משאלה אחת קטנה ותמימה???
    אני ממש לא מסננת אפילו שאלות של יש לך חומר למבחן אני מיד בודקת ושולחת לבנות בכוח זאת מבחן ובנות מחכות ורוצוצ ללמוד אני משתדלת לשלוח את החומר תוך 15 דק לכול הפחות….
    לא מסננת מתייחסת ומקבלת יחס כזה חזרה כי כמו שאומרים= ההתנהגות שלך חוזרת אלייך בסופו של יום

  27. ראיתי כמה שכתבו על משפיעה שמסננת, מקווה שהן לא דיברו עלי;)
    אני מסננת מושפעות. כן, בהחלט.
    (אני גם מסננת חברות, אבל מושפעות עוד יותר…)
    והסיבה לזה מאד פשוטה: בשביל מושפעת אני צריכה ריכוז מלא, אני לא יכולה לענות לה בין לבין… אני צריכה זמן שבאמת יתאים לי לדבר.
    אבל כן משהו חשוב שאני גם אומרת למושפעות, אם לא עניתי וזה דחוף, אז תעדכני שזה דחוף;)
    בכללי, גם אם תראו שאני מחוברת, זה ממש לא אומר שאני מתכננת לענות בקרוב. הלוואי והיה אפשר לבטל את המחוברת בוואטצאפ…

    וקבלו טיפ מגניב איך מבטלים את המחוברת, זה אמנם לא מתאים לאורך זמן, אבל בשביל דברים קטנים ספציפיים זה עובד מעולה:
    עושים מצב טיסה, נכנסים לוואטצאפ, כותבים את מה שרוצים לכתוב, יוצאים מהוואטצאפ, מבטלים מצב טיסה.
    מה קיבלנו? ההודעה שרצית נשלחה, אבל לא היה כתוב שאת מחוברת;)

  28. אחת המושקיות:)
    אפשר בהגדרות שלא יראו את הנראה לאחרונה אבל את המחוברת אי אפשר לבטל.
    רק במצב טיסה כמו שאחת כתבה.

  29. אחת, זה ממש טוב שכתבת אתזה… משפיעה שלי יש טלפון מקשים (ככה שאני לא יכולה לדעת אם היא ראתה את ההודעה או לא) אני כמובן לא שופטת אותה אבל זה קצת מעצבן… אם אני יוצרת עם המשפיעה שלי קשר, סימן שיש לי משהו לומר לה. אני לא שולחת לה הודעה בגלל שמשעמם לי.. דיברתי אתה פעם אחת ואמרתי לה שיש לי תחושה שאני כבר חופרת לה (בגלל שראיתי שהיא מסננת אותי הרבה) אז פשוט סיכמתי אתה שאם היא רואה את ההודעה, שתשלח לי: "ראיתי. אענה לך יותר מאוחר" זה חוסך ממני הרבה תחושות לא נעימות

  30. ת'אמת שרק עכשיו קלטתי שתכלס גמני מסננת?
    יש מישהי ספציפית שאם אני רואה הודעה ממנה אני שוקלת בכלל אם לענות.. סתם כי לא באלי להתכתב איתה..
    אבל לדוג' יש לי חברה מאוד טובה שגם אם התעצבנתי עליה שהיא סיננה אותי ועכשיו היא כותבת לי הודעה בדכ אני מיד עונה לה.. פשוט כי אני יודעת שהיא לא סיננה.. היא באמת לא יכלה.. אבל כשהיא לא ענתה לי לא חשבתי על זה;) קיצ מסובך;)
    ויש גם הרבה בנות שלא עונות לי בכלל או לא עונות מיד ואני משתגעת מזהה(תלוי ברמת הדחיפות והחשיבות של ההודעה) אבל אני לא חופרת ב"למה את לא עונה" וכד'.. רק אם אחרי כמה ימים היא עדיין לא עונה ואני צריכה תשובה אז אני שולחת שוב ת'הודעה או שואלת אם היא ראתה ת'הודעה… בכללי אני לא אוהבת לסנן:)

  31. וואו, הרבה זמן לא היו כל כך הרבה תשובות באתר, וכל כך מקיפות. אז תודה לכן! לכל אחת ואחת! אני חייבת לציין שממש הוחמאתי, הייתי בטוחה שיהיו כאלה שיגידו- איזה שאלה מהרצפה וכו ודווקא היו פה בנות שאהבו את השאלה. אז שוב תודה לכולן!

  32. אני לא מרגישה צורך לפתוח צ'אטים שהם לא ברמת דחיפות גבוהה יש לי על הבסיס קבוע בסביבות 15 צאטים סגורים
    קבוצות ותפוצות – חופשי נשארות סגורות ותופחות עד שיש לי מוזה לפתוח אותם
    בנות ששואלות אותי משהו ואני יודעת שהם שואלות את אותו דבר עוד 5 בנות אחרות – כמו מה החומר למבחן (בדכ אני גם לא יודעת)
    סיום של התכתבות אני פוול פעמים לא פותחת – אוקי, לייק, בעזה, ניפגש וכו' וכד'

  33. אני מסננת, בהחלט חחחח
    ולא כי לא באלי לענות, יותר כי אין לי כוח??
    כל אחד לוקח את הפלאפון אחרת שתדעו.

  34. אם את אחת שלא מסננת בכלל כזה, זה תלוי אם זה מגיע מהתמכרות לטלפון או מדאגה לחברות שלא יפגעו…

  35. אני חושב שכן נכון כולנו בסופו של דבר אחרי הכל בני אדם יש לנו חיים יש לנו שיגרה יש לנו בית. ולמרות הכל כל זה לא נותן שום תירוץ אמיתי לבוא ולמרוח מישהו בצד השני שמצפה שתשלח/י לו/ה הודעה ותיצור איתו אינטארקציה. אם הוא חשוב לך? גם אם יהיה לך מליון ואחת דברים לעשות כדי לפנות קצת זמן לדבר איתו/ה. אם לא? אתם צריכים להבין שאתם פשוט לא בסדר בראש סדר העדיפיות שלו… כן כן אם כמה שזה מעליב ומעצבן זו האמת! ומה שנותר לכם לעשות זה גם לדפדף אותו/ה ולהמשיך הלאה! בסופו של דבר בן אדם בא לבד והולך לבד. והמבין יבין…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד בנושא
גאולה גאולה לה לה
מכירה את השם גאולה? מה את חושבת עליו? והכי חשוב- מה את אומרת על גאולות שאת מכ...

גאולה

מתביישות לדבר אחת עם השניה
ישלי שאלה…. יש לי שכנה אחת חדשה שאני והיא מתביישות לדבר אחת עם השניה שת...

.

אין לי מה לשאול את המשפיעה..:/
קשה לי להיות בקשר עם המשפיעה, אני יודעת כמה זה חשוב, שזה בקשה נפשית של הרבי. ...

חיה

זה לא רק אני! [נכון????]
היי! רציתי לדעת אם אני לא היחידה שלפעמים אין לה כוח לחברות. ובהפסקות שכולם נה...

קישורית

הכניסה אסורה!
חחח אני פשוט רוצה שבנות יכנסו שאלה חשובה ביותר: איך את נכנסת לאתר המדהים הזה?...

קציצה שרופה

מה סגנון הפוסטים המועדף עלייך??
היי! את! איזה סגנון פוסטים את אוהבת?? הומוריסטיים?? מרגשים ונוגעים ללב?? אולי...

ליבי

סתם שאלה
מה הדבר שאתן הכי לא אוהבות שחברות שלכן עושות??

🙊🙉🙈

דמויות. 🔥🔥🔥🔥
היי. דפדפתי כאן באתר והגעתי לשאלה הזו: לאיזה דמות מהתנ"ך את הכי מתחברת? ...

מיכלי

פוסטים חדשים
בוחרת מיצרים
נכנסתי למדבר צועדת למצרים בעיניים פקוחות בדעה צלולה סביבי שממה מדרונות חלקים ...

אורצל

למה לא הייתי גשם?
מילים על מילים כמו דיסק צרוב הן באות ויחדיו מרכיבות את המושג השוואות ואיך אדע...

גשם

הבוחר בנביאים טובים /29
יוסף והאחים.   האמת, לא ידעתי מה לכתוב, ואיך לכתוב. אבל   secret  ביקשה....

מיכלי

שומר מקום.
ויש מקרים שאין ברירה צריך לעקור לשים שומר מקום. להסתיר חור. ללבוש חיוך שלם, נקי.

שיר הרס

רמ. ה?
אם משהי חושבת שהרמה בשותפות ירדה שתחזור לפוסטים, היא רק עולה.

קפה מוקצף

פרידה....
לוקח כמה שניות לומר שלום, אבל לוקח נצח להיפרד!

קישורית

מיומנה של ג'ינג'ית - שאלותשובות ⁉
בננותתת 🍌🍌🍌 ברוכות הבאות לשאלותשובותתת ⁉⁉⁉ שילבתי פה שאלות ששואלים אותי בתגוב...

מושקי הג'ינג'ית 🤪

לשתוק, תמיד.
פעם הייתי צורחת. צורחת ממש. בוכה בצרחות. זה תמיד היה קורה בלילות, כשהכאב הרג ...

נקודה פסיק

תגיות פופלריות

חיפוש לפי תגיות >

חיפוש לפי תגיות >