מורה יקרה!
סתם רציתי ליידע אותך במשו..
ידע כללי כמו שאומרים
כשאת מלמדת בזום
ונראה לך ששלושים פרצופים דבוקים לשיעור ה'מרתק' (סתם סתם לא בקטע רע, אין על השיעורים שלך)
אז זה רק נראה לך
תאמיני לי,
שהן מסתכלות בסרט
או מתכתבות עם חברה
או משוטטות בחיפושים עקרים בגוגל
ואם במבחן הפרצופים דבוקים בוואקום למקלדת והשביל מככב מול המצלמה
אז הן פשוט מחפשות תשובות.
וסתם שלא תשלי בדמיונות פשוט
כי חבל על הזמן :p
קיצור,
אז את זה אני כותבת באמצע שיעור
והמצלמה שלי דבוקה למסך..
אבל אין לי מושג על מה המורה מדברת (משו שנגמר ב-ה') חח
והאמת שמשעמם לי, ואינלי מה לכתוב
אז החלטתי ליידע אותך בעובדה חיונית זו.
ביייי
שותפות בדרך הוא בית חב"ד הראשון ברשת לבנות תיכון חרדיות. האתר מציע באהבה עזרה אנונימית בכל נושא, תכנים איכותיים ומעניינים ופלטפורמה כיפית להעלאת פוסטים משלך.
23 תגובות
חח את חושבת שהיא טיפשה? ברור שהיא יודעת את זה. במיוחד עם ההשתתפות הערנית בכיתה;)
אבל אין לה מה לעשות ,היא צריכה למסור חומר, מי שמקשיבה -מצוין, מי שלא – בעיה שלה.
חח האמת שנכון
אבל נראלי רק מי שמתחברת מסמארטפון ולא ממחשב איכשהו מקשיבה
כי כילו אינלה ברירה
אפשר להמשיך אותך? למורה כאילו…
ושתדעי לך אלו לא סרטים שהיית חושבת שאני מסוגלת לראות,
ולא תמיד מתכתבים עם חברה
וחיפושים עקרים באינטרנט לא מביאים לחבדפדיה או col.
ואני לא יודעת באיזה היתר הכנסת את זה לבית שלי.
ושל עוד כמה בנות שמתמודדות עם זה פחות טוב.
נכון
נכון
נכון
איתך לגמרי
ממ לא מסכימה איתך. אני יכולה גם מהמחשב וגם מהפון ואני בשתיהם משתדלת. יש בגריות, החומר נשאר גם עם את לא לומדת, יש לך בחירה עם להקשיב ולדעת למבחן ולבגרןת או לא להקשיב ולא לדעת למבחן ולהיות בלחץ שבוע לפני התקופת מבחנים שאת לא יודעת את החומר, ולהכנס לקוצרי נשימה והתקפי בכי מלחץ, אז נראה לי שאת הלקח אני למדתי…
עם את עדיין מעדיפה ככה אז מה אני אגיד? בהצלחה.
לאחת(היי זוכרת אותי?)
מזדהה.
אבל עכשיו ברוך השם יש לי חסימה, לא רק על המחשב בכלל אלא גם על היוטיוב, אין לי כניסה לשם.
ואחרי שכבר נכוותי אין סוף
זה מציל את השברים.
אבל הנזק שנגרם הוא איום. ועדיין יש לי דרכים לפעמים איך להגיע לדברים שאני לא חשבתי שאני רוצה להגיע.
ברור שזוכרת אותך… חח מה נשמע?
יש לאינטרנט בבית שלי חסימה שנחשבת מאוד מאוד טובה.
ומכאן זה מתחלק ל2,
הזמן שמתבזבז לי על דברים שהחסימה כן פותחת (וגם אם זה מותר ונקי לגמרי, לא הייתי קונה ספר בנושא או מכניסה עיתונים שבהם זה כתוב, נכון?) ודבר שני זה שיש לא קצת דרכים לעקוף חסימות.
ומספיק יום אחד שבו מישהי אחת לא תהיה מספיק חזקה כדי לא להיכנס לבוץ הזה, כדי שכל המערכת של לימודים בזום תהיה, לדעתי, מיותרת לגמרי. ואסורה.
אני איתך. אבל הבית ספר בחיים לא יאשר את זה.
הוא חייב את הזום.
למרות שבאמת יש דרכים.
אפשר ללמוד בטלפון ולבוא לבית הספר רק להגיש דברים. אפשר שהבצפר כל פעם יכין לנו קלסר עם חומרים שלא נצטרך להתקרב לזה.
אפשר.
אבל כנראה שלא באמת אכפת להם מאיתנו. זה נורא נחמד ויפה להגיד שזה המצב כרגע וצריך לגלות שליטה עצמית, אבל אנחנו בגיל ההתבגרות, אז לא מצדיקה את ההתנהגות שלנו אבל אי אפשר לסמוך עלינו בעניין הזה. ואם באמת היה להם חשוב אז היינו מסתדרים גם בלי. כנראה שהנוחות שלהם קצת יותר חשובה.
ומה קורה? אני ב"ה מעולה חיה ומשתדלת לנשום:)
את לגמרי צודקת!!! רק שלא תמיד זה ככה.. לרוב אבל! לא תמיד??
תודה לך מורה שלא שמת לב אם החסרתי ולא נכנסתי כמה ימים לזומים.. באמת שהייתי מודה לך אם היית מתעניינת בי. ושואלת למה לא נכנסתי… בייי
תודה על העדכון
ואני כבר חשבתי שהתלמידות של היום יותר רציניות…
אויי הדור של היום או לא כמו הדור של הלילה…
(וששש שהתלמידות לא ישמעו, אני כותבת את התגובה הזאת באמצע להרצאות על משהו מרתק במיוחד, את האמת שאין לי מושג על מה, משהו שנגמר בה'…:))
חחח קרעתותי:"D
יאא נראלי את המורה שליי
גם היא לימדה משו שנגמר בה'
?
אם את לא מקשיבה- את הפסדת
אם את עונה על המבחן דרך חיפוש תשובות בגוגל- עוד יותר הפסדת!!!!!!
תקלטו! אם קיבלת 100, המורה בטוחה שאת יודעת את החומר. ו*את* הולכת להפסיד מזה בסוף!
זה לא חכם! זה טפשי
ועוד נקודה,
עדיף לכן לקבל 30 במבחן ו100 ביושר
ולא 100 במבחן ו30 ביושר
היי תקשיבי
אבל אם המטרה היא המבחן
ובמבחן את מצליחה
אז מה רע?
לא בקטע של יושר עכשיו חחח (אני מרגישה גוייההה) אבל בעיקרון
חנקתת!!?
אהבתיייי
לאאא
למה גילית לההההה?????
??
חח אויי זה כזה נכון!
ברוב המקרים כילו;)
חחחחח????
זה כזה נכון, למי יש כח להקשיב בכלל??
אני חושבת שאם משרד החינוך לא ילמד טוב טוב כמה דברים, ההפסד יהיה ענק.
משהו פה צריך להשתנות.
לדעתי המדועתת היה כמעט את אותו הדבר גם בלימודים מקרוב.
לא היו לי ולך המון שיעורים שהמורה סימנה וי בנוכחות, כשלא הקשבתי ולא סיכמתי מילה?
אף פעם לא היו בנות עם ראש גאון שבבגרויות הוציאו תשעים והמגן הלא משכנע הזה אף פעם לא הוריד להם יותר מעשרים נקודות?
הלמידה מתנהלת בצורה שלא מודדת כלום כמעט.
נניח ואני בוסית פונטציאלית, מה אני מבינה מתעודת הבגרות?
ציונים? זה יכול להיות עניין של ראש, ושל חכמה.
שכל זה דבר מעולה, אבל האם אני לומדת משהו על האם המרואיינת בעלת קבלת עול? חריצות? מתמידה?
על עצמי רק אני יכולה לאמר שאם התעודה הייתה מעידה על כאלו דברים הציונים שלי היו באזור שישים.
וכרגע הם בתישעים.
ואלו גם הציונים של אותן בנות מהכיתה שלי שמשקיעות פי עשר ממני.
זה לא רק הזום, הצורה של ללמוד, להכניס חומר לראש, להיבחן, ולשכוח.
היא צורה שלא עונה כמעט על כלום.
הזום פשוט שם את המיותרות של השיטה הזו יותר בכותרות.
לדעתי
אלוקים איך שאת צודקת
יואווווו
אני מסכימה עם כל מילה.
כל שיטת הלימוד היום מוטעית מהשורש.
אבל אנשים כל כך מקובעים בעצמם ובנוחות שלהם שהם לא ישנו כל כך מהר.
אא"כ אנחנו נעשה משהו. אבל גם אנחנו עצלניות כנראה, או שלא מאמינות מספיק ביכולת לשנות.