אני מה זה בדילמות: מצד אחד, הייתי לא מזמן תלמידה ואני זוכרת שלא קל לשבת שעות ולשתוק. ובמכללה למדנו שיש שיטה שטוענת שזה נגד טבע האדם, לשתוק. האדם הוא יצור שרוצה להתבטא. לכן אני נוטה להיות סלחנית בעניין הזה. מצד שני יש את המנהלת בגישה קשוחה יותר הנהוגה כאן ועליי לציית לה.
א, כי היא הבוסית שלי.
ב, כי אני רוצה להמשיך ללמד כאן וכדאי לי להיות ממושמעת. אני יודעת שיש הרבה שיטות הוראה אלטרנטיביות ומעניינות יותר, אבל בתנ"ך אני קצת לא יודעת איך להשתמש בהן, בכל זאת, אני מוסמכת בהוראת אנגלית. רק תנו לי ללמד אנגלית ואני עפה. משתדלת להסעיר אותן עם שאלות על הכתוב ודיסוננסים, אבל צריך משהו יותר חזק, יותר מעניין.
אני יודעת שאני חייבת להשתיק אותן גם במחיר שלא יאהבו אותי כי תלמידות אמורות לכבד את המורות שלהן ולא לאהוב אותן. זוהי תובנה חזקה שהגעתי אליה לא מזמן ואני מאוד מאמינה בה.
6 תגובות
אני בדר"כ לא מהמגיבות אבל חשוב להביא גם את הדעה שלי, אני תלמידה חרוצה ואוהבת ללמוד , מאוד מפריע לי שחברות מדברות , אני מצפה מהמורה שתיצור שקט בכיתה.
מהצד של הבנות זה לא יבוא לבד, אלא אם כןהם יבינו שזה גזל כלפי בנות אחרות, ועוד לא דיברתי על כאלה עם בעיות קשב שכל הלחשושים הללו מציפים אותם ואחר כך למבחן הם צריכות להעזר במורות עזר שעולות הונים, על חשבון מי?
בתקוה להבנה, אוהבת אותכן חברותי.
את מורה?
לא היא לא מורה!
סתם היא קוראת לעצמה המורה מצרפת כי היא חשבה שזה שם מגניב…
שרה שמחה האמיתית!!
אני שמה לב שכותבים פה בשם שלי! אני לא מבינה איך זה קורה..איטי זה אפשרי? שאתן מקבלות מייל שונה אבל אותו שם ואתן מעלות אותו?
אני לא יודעת, אם את מבחינה שהבעיה חוזרת על עצמה בבקשה שלחי מייל לeditor@shutafotbaderech.co.il
אני אחת כזאת באמצע,לא פטפטנית ולא חרוצה.
אבל אני מושפעת ממה שרוב הכיתה עושה..