רק רציתיי לדעת

13

היי אנשות, מה אתכן?
תקשיבו רגע, פתאום גיליתי באתר את 'רק רציתי לדעת' וקראתי כמה וכמה וכמה פוסטים וראיונות קורעיםם ואחרים מעניינים ורלוונטים כל כךך

אז עכשיו לשאלה שלי, זה כמובן על… משפיעה. מפתיע, אה?!
בשתי הראיונות שהיו על משפיעה היו המווןן שאלות, חלקן מעניינות, חלקן חרושות, חלקן רלוונטיות יותר מידיי ו.. חלק משאלות שכל כך בוערות לי -אין.
אז אותן אני רוצה לשאול כאן, אשמח לשמוע גם מושפעות וגם משפיעות 🙂

1. שאלו את זה גם בסוף התגובות של הראיון השני, נראלכן שמשהי אנטית יכולה למנות משפיעה משיחסטית, ולהפך? ואני לא באה להרתיח שום דבר, כי אני לדוגמא, רוצה להאמין במשו מסויים וקצת קשה לי, אבל אני רוצה! אזז.. אם אני אקח אחת שמאמינה בדעהאחרת…??? הבנת?

2. בזה לא נגעו בכלל, ולי זה הדבר שמעקב אותי נראלי – בוערר כל כך!
נראה בתגובות כאילו לכולן זה ברור מאליו והכל.. שהמשפיעה – בחורה.
ואני שואלת את עצמי, מה עדיף?? בחורה או נשואה.. ולא יודעת, אז שאלתי גם את אמא שלי וגם את המורה שלי (אל תחשבו שאני כזו אמיצה.. יצא לנו לדבר על זה בשיעור רועש בכיתה, ובין לבין בלי שישמעו שאלתי;) כמובן שלא בצד או משו.. חח רק זה חסר לי) אה קיצער, לענייננו, שתיהן ענו שעדיף נשואה, והמורה בכלל, הגדילה לעשות, ענתה לי שחד משמעית. נשואה. אז אקיצערר מה דעתכן??

3. אני בבעיה.. אין לי סמס.. ובאמת שקצת מפדח להתקשר.. אז מה? מייל? נשמע קצת מגוחך חחח או שאני אאזור אומץ ויתקשר 🙂

4. אני רוצההה את המורה שלי למשפיעה, אבל לא רוצהה
אני אסביר.
אמא שלי מורה בבצפר, ומסתבר שגם המורה שלי?
וזה יסודי.. לא איזה תיכון או משהו…
וגם קרה דבר שלא האמנתי שיהיה!! דברתי על ההתלבטות של 'את מי למנות' עם אמא שלי, והיא אמרה שהיא חושבת שהמורה ממש מתאימה דווקא…
ובדיוק לכן אני מפחדת… לא רוצה שאמא שלי תדע מה אני מדברת איתההה ושהמורה תעביר לה דבריםםם.. ואמא שלי יכולה להוציא ממנה גם והמורה תגיד בלי לשים לב… לא רוצהה!!! בכלל אבל! ואם התייעצתי עם אמא שלי אז עוד יותרר היא יכולה לחשוד אם לקחתי את המורה בתור משפיעה.. קיצער.. מסובךך..??

5. בקשר למורה שלי מהשאלה למעלה:-)
היא נורא חמודה ובמיוחדד – חסידית! וממש דוגמא בשבילי
אבל לפעמים יוצא שהיא נוראא רשמית כזו ולא ממש זורמת כמו בחורה…
ואני קצת מפחדת מיזה.. לא ממש רוצה משהי שרק תהיה לי מורתית כזו חח
למרות שאני משתדלת שאם היא באמת תהיה המשפיעה שלי שיהיה הבדל בין זה שהיא מורה לזה שהיא משפיעה…
מצד אחד היא צעירה והכל.. (היא באמת נראת כזו) (אבל היא לא כזוו צעירה, משו סביבות 30…) וקיצערר היא קצת כן רחוקה מכל העולם שלנו אבל אנחנו מרגישות ממש חמוד כשאנחנו מדברות איתה על אחו"ת נגיד וכזה.. והיי זה שיר מכנס שהיא ארגנה וכלמיני קטעים כאלה 🙂

קיצערר תציעו רעיונות מה לעשותת וזה.. וגם מניסיון שלכן…
יש בכלל משהי שהמשפיעה שלה היא נשואה אבל עוד לפני שהיא מינתה אותה?? כי כמו שכתבתי.. נשמע שלכולן יש בחורות…

תודה מראש לעונותת וסליחה על האורך?

שתפי בווצאפ

אז מה דעתך? שתפי אותנו כאן

19 תגובות

  1. אני האמת בדילמה יחסית דומה בנוגע למשיחסית-אנטית.
    אבל לא חושבת לקחת משום כיוון משפיעה נשואה..
    אני חושבת שחלק מהמעלות של המשפיעה זה שהיא התמודדה עם אתגרים דומים לפני שנתיים שלוש, והיא מבינה אותך וזוכרת איך נראת המערכת מבפנים.
    אבל בסוף את צריכה לקחת משהיא שאת תרגישי איתה בנח ולא אנשים אחרים ,
    כי משפיעה זה הדבר הכי אישי וזה לא ילך אם לא תרגישי נח לשתף אותה. (אני אישית לא ההיתי מרגישה נעים להתקשר לאישה נשואה וכו' אך כמובן שיש בכך גם מעלות, היא יותר שכולה ועם יותר נסיון חיים וכו' וכ')

  2. 1. יש לי כמעט שנתיים משפיעה ורק לאחרונה ידעתי באופן איך נגיד? סופי שהמשפיעה שלי באותו 'צד' כמו שלי.
    2.שלי נשואה, אני אישית גם חושבת שזה יותר טוב, נשואה היא טיפה יותר שקולה, וכן, בד"כ יותר בוגרת וגדולה, גם יש לה לדעתי ותר אחריות מבחורה. בקשר לגיל אז באמת אולי עדיף לקחת מישהי כן נשואה צעירה, נכון גם 30 זה צעיר אבל 24 יותר. אבל אם יש בת שמרגישה בנוח עם מישהי בת 30 מצוין ואדרבה שתיקח אותה.
    3. מייל, למה מגוחך?
    4. נראה לי שאם את מחליטה שהיא תהיה משפיעה שלך, זה אומר שאת מאמינה בה שהיא לא תגיד כל דבר, ובאמת כלל ראשון למשפיעות זה סודיות, ואל תידאגי כל משפיעה שתהיה לך היא בעז"ה תהיה עם ראש על הכתפיים והיא תדע לשמור על סודיות.
    5. כתבתי בשתיים
    בהצלחהה

  3. וואו! ינסה לענות על שאלה, שאלה.
    1 . לפי דעתי המעטה, בעניין הזה של המשיחיסטים ואנטים, כדאי שאם את רוצה לחזק את הדעה שלך אז תקחי משהי שבדעה שלך. כי החברות לא נראלי תמיד עוזרות בלהסביר את הדעה הזו, הם בקטע של להתווכח;) סתםם חח
    אבל באמת עדיף לך לקחת משהי בדעה שלך לפי דעתי.
    2 ו5 ביחד. לי יש בחורה, ואני ממש אוהבת אותה. היא יותר מבינה אותי והיא בדור שלי;) לא יודעת איך זה נשואה. היה לי משפיעה בחורה שהיא פתאום התחילה לסנן אותי בסמס ואחרי איזה חודשיים היא כתבה לי שכפי שאני רואה היא עמוסה ואולי כדאי שאחליף משפיעה (את האמת לא הכרתי את המשפיעה הזו באופן אישי, המליצו לי עליה ממש) מיד התקשרתי לחברה (זאתי שבעיקר המליצה לי עליה) ושאלתי אותה מה לעשות, אז היא אמרה לי לבנתיים לא לענות לה אלה לחפש ואחרי שאני מוצאת לענות לה שבסדר ותודה על הכל וכו'.. וזה מה שעשיתי, ושבועיים אחרי שמצאתי וכתבתי לה שמעתי שהיא כלה. מאז אין לי איתה קשר, היא לא הייתה אצלי נשואה אז לא יודעת איך זה.
    קיצער אם את ביסודי אני ממליצה לך בחורה מהתיכון, ואם את בתיכון אז תלוי באיזה כיתה את. אפשר משהי שבערך שתי שכבות מעליך או משהי מהסמינר. ואם את בי"א י"ב אז משהי נשואה הייתי ממליצה לך.
    3. זה אפשרות לשלוח במייל, אבל את גם יכולה לשלוח לה סמס דרך אמא שלך, ואם את פוגשת אותה זה נחמד לשאול בצד פנים מול פנים:) מניסיון.. חח
    4. אני פחות מעדיפה מורה שהיא מלמדת אותי, אלא אם כן מורה מהעבר וזה. אבל תעשי מה שבאלך. זו דעתי:)

  4. 1. המשפיעה שלי ואני לא באותו קו, ומסתדרות מעולה. זה תלוי באופי נראלי.
    2. המשפיעה שלי בחורה. אבל לא כולם בחורות, יש הרבה נשואות. להרבה חברות שלי יש משפיעות נשואות. אם המורה ואמא שלך אמרו שעדיף מישהי נשואה, תקחי נשואה 🙂
    3. אני והמשפיעה שלי מתכתבות במייל, לא נראלי מגוחך.
    4. אני לא חושבת שאמא שלך תפגע בפרטיות שלך עד כדי כך, חוץ מזה שהמורה שלך אישה מבוגרת, ויודעת לשמור סוד. קיצור, לא נראלי שהיא תדבר לאמא שלך, גם לא בטעות.
    5. האמת שמשפיעה לא אמורה להיות חברה שלך כזה… כן, היא לא כמו מורה, וצודקת בזה שצריך להפריד, אבל היא צריכה להיות מעלייך ולא ברמה שלך.
    הצלחות!!

  5. לי יש משפיעה נשואה (ואני בכיתה ט')
    וחושבת שזה ממש טוב, לפחות בשבילי..
    פשוט לא מדמיינת את עצמי לוקחת בחורנת
    שמתלהבת שיש לה מושפעת\צוחקת מזה\חושבת שהיא חופרת..
    נשים נשואות מסתכלות במבט הרבה יותר בוגר ורציני על החיים
    ובדך כלל לא עסוקות בשטויות.

  6. לדעתי משפיעה נשואה זה מעולה (כמובן שתלוי באופי של המשפיעה והמושפעת). בד"כ לנשואה יותר אחראית ופחות חושבת על מה היא תקבל מהקשר, ובאופן כללי יש לה הסתכלות יותר רחבה על האתגרים של הגיל כי היא כבר עברה את זה. (אני רואה בנות משפיעות בכיתה י"ב-תחילת סמינר והרבה פעמים אין להם מספיק יכולת לתמוך בבנות שקטנות מהן בכמה שנים)
    אני לא חושבת שאת צריכה לפחד שאמא שלך תדע מהמורה, ואת לרמוז למורה שלא נעים לך שאמא שלך תדע דברים דרכה.

  7. הי רק אפשר להמליץ לך משהו
    אל תקחי משהי שאת פוגשת הרבה כאילו בכללי
    לא מורה שאת פוגשת יומיום
    כי זה לא הכי נעים לפי דעתי:)

      1. לגמרי
        המשפיעה שלי עד תקופה מסיומת היינו נפגשות כל יום כמעט, ולדעתי זה לגמרי טוב, תלוי בבת עד כמה זה יציק לה
        (נפגשנו לא שווב דיברנו, זה נטו נמצאות באותו מקום, למדה איתי בתיכון:))

  8. 1. אם את רוצה לחזק את הדעה שלך כדאי לך לקחת משפיעה בדעה שלך.
    2. זה תלוי בך. אני למשל לא נפתחת לאנשים מבוגרים (ומורות במיוחד) אז יותר מתאים לי בחורה שגם יותר קרובה לעולם שלי ולהתמודדויות שלי ועוד יכולה להבין מה אני מרגישה.
    3. מייל זה לא מוזר ולהתקשר זה מפדח אבל השאלה מה את מעדיפה.
    4. מבינה את הדילמה אבל אם תחליטי שאת רוצה אותה והיא מתאימה תתעלמי מזה פשוט. אולי יהיה קצת קשה אבל פשוט זו תהיה לך עובדה ואל תרגישי שזה נורא אם ידעו מי היא. בקשר לזה שאת חוששת לגבי מה שתדברי איתה אם את סומכת עליה שתהיה משפיעה שלך תצטרכי לסמוך עליה שתשמור את זה אצלה…
    5. לי אישית אין משפיעה נשואה אבל אני חושבת שזה לפי ההרגשה שלך. אם את חושבת שהיא מתאימה לך והיא האופציה הכי טובה (אין לך רעיון למשפיעה אחרת שאת יותר בכיוון) קחי אותה ויהיה בסדר הרבי כבר דואג להמשך 😉

  9. וואו ארוך. מקווה שאצליח לענות על הכל..
    1. אז חד משמעית כן. אני ממש לא רואה בעיה בזה. מקרוב?.
    2. אני חושבת שזה תלוי בגיל שלך..
    לבת בכיתה ט נגיד לא אמורה להיות בעיה עם בת בכיתה יב או שנה א.. ועד כיתה יב רני חושבת שזה הכי בסדר בעןלם שהיא לא תהיה נשואה.. אני בשנה א.. והמשפיע שלי לא נשואה. קצת יותר מידי מלחיץ אותי מישהי שגדולה ממני בהרבה… שהיא נשואה. ולא יודעת.. מצאתי משהי. שגדולה ממני. אבל לא נשואה. בינתיים הכל טוב. אולי אני אחליף כשאני בעצמי.. קצת..אמ..
    3. אז תשלחי לה בהתחלה הודעה במייל. כן. תכתבי לה שאת רוצה לדבר איתה על משהו שקשור למשפיעה וכזה.. ואז כשתדברי תאמרי לה. זהו.
    4. אני לא חושבת שהמורה שלך תעביר לאמא שלך כל צה שתאמרי לה. אבל רין לי איך להבטיח לך.. אז בהצלחה במה שתבחרי.
    5. לא הבנתי מה השאלה פה.. אבל זה נשמע בסדר וטוב..

    וכן.. אני מכירה מלא בנות שיש להן משפיעה שהיא נשואה. זה ממש נורמלי. משפיעות אפילו מאדדד מבוגרות.
    זה לפעמים נראה לי קצת מוזר. ואולי אפילו לא קשור.
    כי היא מבוגרת נורא. בת 47 ואולי אפילו חמישים. אז העולם הזה לפעמים כלכך רחוק לה. והתמודדויות של שירים סרטים ואינטרנט בגיל הזה בקושי קשור אליה..אבל מציאות שבנות מסתדרות מצויין. כי הן חכמות מאדד.

    בהצלחה לך גברת שואלת. בכל מה שתבחרי.

  10. אז ככה, אני נקראת אנטית והמשפיעה שלי משיחסטית
    והיא נשואה! (עוד לפני שבחרתי בה) לדעתי לנשואה יש הרבה יותר מה לייעץ לי, יש לה יותר ניסיון היא יותר שקולה בד"כ וכו וכו

  11. 1. תלוי בך עד כמה זה יפריע לך בחיי היוםיום ועד כמה הדיבור על זה יציק לך.
    תזכירי שם תרצי מישהי אמינה לדבר איתה על הנושא או שאלות שעולות, יהיה לך קשה לקבל ממנה, מצד שני, את יכולה לעשות את ההפרדה ואם זה העניין היחיד, אפשר למנות משפיעה לא חייב באופן רשמי לנושא הזה, אבל שתהיה מישהי שאת יכולה לשאול אותה על הנושא הזה.
    2. אם את ביסודי עוד יותר ברור לי שכדאי לך לא נשואה.. נשואה לפעמים יצור יותר ריחוק בינכם, ככה אני חושבת:) מורה יכולה להתאים לגמרי, אבל גם כל בחורה אחרת, מה שמרגיש לך נוח:)
    3. כן:) אם זה האפשרות שלך היא תבין לגמרי:) או מייל או להתקשר:)
    4. אם זה הדבר היחיד שמפריע לך – תדברי מולה, תעשי תיאום ציפיות איתה, תדברי איתה על הנושא וזה שאת רוצה שהדיבור ישאר בינכם, ולמרות שאמא שלך והיא חברות וביחד את רוצה שהדיבורים ישאר בינכם.. לא זה מה שאמור לעצור אותך, היא לגמרי אמורה להבין ולפעול לפי זה:)
    5. יש יתרונות וחסרונות בנשואות ובמיוחד במורות:) כן, הם יותר רשמיות, מרגיש פחות קשר חברי לפעמים צריך לעבוד על הפתיחות איתם.. אבל, הם מנוסות, עם מבט לאחור הרבה יותר מקיף וטוב. את צריכה להחליט מה גובר על מה:)

  12. וואייי בנוות אתן לא מבינות איך עזרתן לי ועוררתן המון דברים שאני צריכה לחשוב עליהם 🙂 אז תודה לכל אחת שקראה עד הסוף? (באמת, כפיים!) וגם הגיבה על כלל השאלות שלי וגם לאלו שרק לחלק או הוסיפו משו..
    ממש ממש תודה ישלם לכן ה' כגמולכן הטוב? עזבוו, מאוחר עכשיו…
    אבל ממש תודה נשמותת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד בנושא
אני בלחץ..
בנות אני בלחץ.. תקשיבו. בזמן האחרון אני לומדת מלא בשביל המהפכת הדבר מלכות.. ו...

מאמית אחת

איזה גיל?
תגידו, מאיזה גיל התחלתן לצאת עם חברות לביילוים (ים, לונה פארק, בריכה, באולינג...

פרח ורוד

מפחדת לדבר עם חברה
בנות אני רואה פה הרבה פוסטים שאת כותבות בתגובה דברי איתה דוגרי. תפתחי איתה את...

חברה

סתם מעניין...
איזה בנות יותר מעניינות אותך שכליות או רגשיות? למה?

אני

אני מכורה מה עושים?
היי. אני מכורה לאתר, מה אני עושה? אני חושבת על זה כל הזמן ,פותחת מלאא פעמים ב...

אחת..

NO LIMIT
אם לא היו שום גבולות בעולם, והיית יכולה להיות הכ-ל. (בואי נשאר אבל בעולם הריא...

קול שפוי

ציפיות זה רק בכריות
מה היית רוצה לבקש או לומר למיטה שלך

MP3

שאלה קשה ומסובכת
היי יש לי שאלה קשה! יש לי חברה שלאחרונה אני ממש לא אוהבת אותה וממש לא כיף לי ...

נסיכה

פוסטים חדשים
make a dream. זה לא רק השם שלי כאן:)
היי שותפה make a dream: בואי נדבר על זה שניה את יודעת מה הפירוש של המילה? אז ...

make a dream

אומנה- אמונה💖
היי חברות מה קורה? הפעם לשם שינוי אני כותבת פוסט רציני. אז נא להתרצן 🤗 (או אי...

ירוקת עיניים

ככ ככ ככ ככ ככ רוצה להראות טוב😭 חצ'קונים-השחין שבימינו
ראיתי לאחרונה שאלה בנושא החצקונים וכמות התגובות שזה עורר והחלטתי גם אני לשתף ...

ככ ככ ככ ככ ככ רוצה להראות טוב😭

סיפורי דודה אנונומה 12#
שתדעו שאין כמוני רק שלחתי את הפוסט הקודם ואני כותבת לכם עוד הפעם כאילו רציתי ...

כחולת עיניים

חייב לך את חיי!
היום, י"ח ניסן זה יום ההולדת של ר' לוי יצחק – אבא של הרבי (הוא נול...

חסידה עם שתי רגליים

אסור לי לשנוא אותך
קשה לי עכשיו לאהוב אותך אמא. את מצפה שאני אחזיר לך חיבוק, את לא מבינה למה אני...

דומיה נפשי

אני בלחץ..
בנות אני בלחץ.. תקשיבו. בזמן האחרון אני לומדת מלא בשביל המהפכת הדבר מלכות.. ו...

מאמית אחת

מפחדת לדבר עם חברה
בנות אני רואה פה הרבה פוסטים שאת כותבות בתגובה דברי איתה דוגרי. תפתחי איתה את...

חברה

תגיות פופלריות

חיפוש לפי תגיות >

חיפוש לפי תגיות >