קשה לי בגללך

Emotion_icon (19)

קשה לי בגללך

אני כותבת והעניים מטושטשות הדמעות יורדות לא חושבות לעצור היום לא מצליחה לעכל אין סיכוי לא יכול להיות חברה שלי את, את שלחת חץ חד חד לתוך הלב שלי ופגעת בו בדיוק במקום. את גם יודעת את זה ולא חשבת לפני שעשית את זה ועכשיו את גם לא מתחרטת ומסתכלת מוזר על צורת התגובה שלי לכאב. ככה לעזוב? בלי הקדמות? בלי שאלות, דיבור, התייעצות, הבנה? אני לא מצליחה להבין פתאום את חוסר האכפתיות, נכון שיהיה לך יותר כיף וטוב שם אבל תמורת הסבל והקושי והכאב שלי את מוכנה לעשות את זה? להשאיר הכל מאחורייך ולהמשיך?? אני יודעת וגם את מהו סבל את בעצמך סבלת שנה שעברה… ואני אולי פחות אבל עדיין ואז מצאת אותי או אני אותך, והחיים היו ורודים ויפים והם עדיין ורודים ויפים אם לא תעשי את הצעד שאת חושבת לעשות. עד כדי כך משעמם לך איתי ולא כיף מידיי בשביל להחליף בבום? להשאיר אותי להתמודד לבד ככה לשכוח מהחברות שלנו זה פשוט לא נשמע לי הגיוני שזה מה שאת הולכת לעשות!!! ולדעת שאשאר בלי חברה, אין עוד מישהי חוץ ממך שתהיה חברה כמוך ואפילו לא מתקרבת להיות כמוך!! וכןן קשה לי רק לחשוב שזה הרצון שלך כרגע ועוד לא הורדתי את התיק מהבית ספר ואני כותבת לך ומקווה שתקראי לא יכולתי לומר לך את זה במציאות מול הפנים ואת ראית כבר לבד שקשה לי לחשוב שאת עוזבת אני אוהבת אותך וכיף לי איתך ומאושר לי איתך ובלעדייך כלום!! נכון ששם תסתדרי בציק ויהיה לך הכי טוב ומאושר בעולם רק בגלל זה אני מבינה אותך אבל לא את החץ שהשארת לי תקוע בלב. ככה ביום בהיר אחד, אז אולי הגזמתי ועדיין זה רק בגדר חלום ואת לא בטוח תעשי את זה אבל החץ תקוע ואני מחכה שתבואי להוציא אותו ממני לפני שאאבד דם. אז מתפללת שההחלטה תרד ממך ונמשיך יחד את החיים??? אוהבתת ❤ מלא את לא יודעת כמה אפילו, ומתפללת.

שתפי בווצאפ

עוד בנושא
פוסטים חדשים
סיפורי דודה אנונומה 12#
שתדעו שאין כמוני רק שלחתי את הפוסט הקודם ואני כותבת לכם עוד הפעם כאילו רציתי ...

כחולת עיניים

חייב לך את חיי!
היום, י"ח ניסן זה יום ההולדת של ר' לוי יצחק – אבא של הרבי (הוא נול...

חסידה עם שתי רגליים

אסור לי לשנוא אותך
קשה לי עכשיו לאהוב אותך אמא. את מצפה שאני אחזיר לך חיבוק, את לא מבינה למה אני...

דומיה נפשי

אני בלחץ..
בנות אני בלחץ.. תקשיבו. בזמן האחרון אני לומדת מלא בשביל המהפכת הדבר מלכות.. ו...

מאמית אחת

מפחדת לדבר עם חברה
בנות אני רואה פה הרבה פוסטים שאת כותבות בתגובה דברי איתה דוגרי. תפתחי איתה את...

חברה

איזה גיל?
תגידו, מאיזה גיל התחלתן לצאת עם חברות לביילוים (ים, לונה פארק, בריכה, באולינג...

פרח ורוד

להרפות?=אין קשר
אני מרגישה חנוקה בלי שום דרך לנשום אם אני ארפה אפילו קצת הכל ירד לטמיון אם אנ...

לילי

מתכון להמצאות
1% השראה99% סיעתא דשמיאלערבב היטב

שירבוטית

7 תגובות

  1. אני חושבת שכדאי שאת תזמי את השיחה ותדברי על הדברים שמפריעים לך, לא בטוח שהיא הבינה שהיא פגעה בך, בקיצור עדיף שלא תצפי ממנה כי אולי זה לא יקרה ואז תתאכזבי ותגידי איזה מין חברה היא שלא איכפת לה ממני.
    היה לי פעם מקרה דומה ופשוט אחרי שדברתי עם החברה כמה פעמים והסברתי לה מה אני מרגישה זה ממש עזר וזה לא חזר על עצמו והמשכנו את הקשר.
    שורה תחתונה אל תחכי שהיא תבוא ותציע לך לדבר איתה תזמי את השיחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגיות פופלריות

חיפוש לפי תגיות >

חיפוש לפי תגיות >