-רצינו לכתוב משו עמוק אבל פחדנו שתטבעו;) -שהבנו שאין מה להתווכח על הצבע אז עברנו למשפט..;) (אצלנו בתיכון איןן מצב לצבע שהוא לא שחור..) -כיתה ** היפות אם אין אני לי מי יחמיא לי? -נכון שאני פדלאה אבל את מאחורי -לא משנה מה תכתוב בגלופה בכל מצב לא יאשרו לנו..:( -למה תמיד המורות אומרות שיש לנו הפרעות קשב וריכו.. היי הנה גמל (עם ציור של גמל) -בקשו לא להביא דברים יקרים לטיול/לביס אבל בכ"ז באנו;) -אני מזההה מתרגשת אבל תזכירו לי על מה הבלאגן? -מגרד לי ב ואז עושים טבלאה כזו וכתוב בצד אחד 1,2,3,4.. וא' ב' ג' ד'
6 תגובות
אין עלינו!
(רק הקפוצ'ון הצליח)
-רצינו לכתוב משו עמוק אבל פחדנו שתטבעו;)
-שהבנו שאין מה להתווכח על הצבע אז עברנו למשפט..;) (אצלנו בתיכון איןן מצב לצבע שהוא לא שחור..)
-כיתה ** היפות אם אין אני לי מי יחמיא לי?
-נכון שאני פדלאה אבל את מאחורי
-לא משנה מה תכתוב בגלופה בכל מצב לא יאשרו לנו..:(
-למה תמיד המורות אומרות שיש לנו הפרעות קשב וריכו.. היי הנה גמל (עם ציור של גמל)
-בקשו לא להביא דברים יקרים לטיול/לביס אבל בכ"ז באנו;)
-אני מזההה מתרגשת אבל תזכירו לי על מה הבלאגן?
-מגרד לי ב ואז עושים טבלאה כזו וכתוב בצד אחד 1,2,3,4.. וא' ב' ג' ד'
חח
האחרון טובב
חושבים שהגלופה יפה? חכו שנסתובב…
-שמים ברקוד ובדף שנפתח כותבים: באמת חשבתם שיהיה פה משו???
-"אנחנו האיכות ואתם הסביבה"
-מזמינים קפוצ'ונים ענקיים וכותבים: הגענו בשביל האוכל
-הגענו למסקנה שהמקור להפרעות קשב וריכוז שלנו זה שהמורה מוחקת ת'לוח ומשאירה פס אחד.
-אני מעפן ובכל זאת לפנייך
לכו תיווכחו עים כיתה דלימה איזה משפט לכתו