משהו שמצאתי במחברת הסיכומים שלי..:)

770. הקפות
ריקודים בימים ובלילות
מסביב הבימה מעגלים בצורות
ניגונים בהתלהבות
יצר שמנסה להפריע
מתעורר לתחייה.
מתפרע.

770. התוועדות
לבבות פועמים
מקפצים. עליזים
או ששבורים
ואחרי ביטוש הגון
הם נראים
מטושטשים.

770. תפילות
הלל והושענות
זעקת עד מתי
ויחי מתערבבים
ילדים שצועקים
מאהבה טהורה
בלופ. נעלמים.
נאבדים.

770. כיפור.
גשם עז ניתך מהשמיים
מרטיב את כל מי שבחסדי השם
ממתין בחוץ
ב"יזכור"
סוחט את הבגדים.
מנער את כולך.
מצליף בך.
אודך.

770. ר"ה.
חלוקת לאקעח
התוועדות יוקדת.
נתינת צדקה
ולימוד שיחה-על ענייני דיומא.
תפוח בדבש.
וסעודות
שממלאות את כולך.
לאחר שהשלכת לדגים שבחוץ.
את כל העברות.
את הישות שבך.
גואל אותך.

770. שריפה
אלפים מפונים
ובזאל הקטן
מתפללים
אנדרלומסיה ושמחה
כאן רק השרופים על משיח
נשארים
ואפילו בשביל דרך הטבע
מעלים סולם למעל 770.
לרבי דרך מכינים.
מחכים כבר לשמוע.
את משפט השיא.

ענווים הגיע זמן גאולתם.
מפה
על ענני שמייא לירושלים טסים.
כולנו נגאלים.

שתפי בווצאפ

עוד בנושא
אבדה תקוותנו
20

ציפור בלי כנף

ילדה בת 8 עיניים גדולות ירוק חמוץ נמשים קטנים מתחת לעין וקמטים, הרבה קמטים כמ...
מהיטבאל/ מ. קינן *הלוואי*
15

קוקטייל אביבי

סדרת הספרים שהכי אהבתי היא 'ממלכה במבחן' של מיה קינן. הכתיבה, העלילה, הגיבורי...
צבועה בלילה
newEmotionIcon_21

חביתה מקושקשת

ובלילה אולי בידיים שרוטות מאכזבה אוריד מסיכה אולי לא אולי היא לא תירד דמעות ל...
חיים את הזמן /מצורע
73

דרשנית בהתהוות

הפרשה שלנו עוסקת בדיני נגע הצרעת ומפרטת אותם. אחת ההלכות היא שאם אדם נטמא בצר...
אש האהבה
28

דומיה נפשי

אבא אתה לא צריך אותי. אבא אני צריכה אותך! אבא לא צריך אותי, אותי כן. אבל לא ת...
תותים זה טעים
newEmotionIcon_21

מאמית אחת

חברות תקשיבו אני לבד. אבל כ"כ מוקפת.. בה בזמן האחרון התחלתי להעריך את עצ...
י״א ניסן רעיון כללי
emotion_icon_30

מפג

פורסם לראשונה: ח׳ בניסן תשפ״ב רבי-קשר-אני? הבדל בין חסיד לרבי היא אינסופית א...
ספרי פאדיחה:)
62

צופיה

יש לך סיפור מצחיק?? משהו הזוי שקרה לך? סתם פאדיחה? פליז תשתפי אותנו, שכולנו נ...
פוסטים חדשים
אבדה תקוותנו
20

ציפור בלי כנף

ילדה בת 8 עיניים גדולות ירוק חמוץ נמשים קטנים מתחת לעין וקמטים, הרבה קמטים כמ...
מהיטבאל/ מ. קינן *הלוואי*
15

קוקטייל אביבי

סדרת הספרים שהכי אהבתי היא 'ממלכה במבחן' של מיה קינן. הכתיבה, העלילה, הגיבורי...
צבועה בלילה
newEmotionIcon_21

חביתה מקושקשת

ובלילה אולי בידיים שרוטות מאכזבה אוריד מסיכה אולי לא אולי היא לא תירד דמעות ל...
חיים את הזמן /מצורע
73

דרשנית בהתהוות

הפרשה שלנו עוסקת בדיני נגע הצרעת ומפרטת אותם. אחת ההלכות היא שאם אדם נטמא בצר...
אש האהבה
28

דומיה נפשי

אבא אתה לא צריך אותי. אבא אני צריכה אותך! אבא לא צריך אותי, אותי כן. אבל לא ת...
תותים זה טעים
newEmotionIcon_21

מאמית אחת

חברות תקשיבו אני לבד. אבל כ"כ מוקפת.. בה בזמן האחרון התחלתי להעריך את עצ...
י״א ניסן רעיון כללי
emotion_icon_30

מפג

פורסם לראשונה: ח׳ בניסן תשפ״ב רבי-קשר-אני? הבדל בין חסיד לרבי היא אינסופית א...
אוהבת את עצמך באמת ורוצה לעזור? כנסי😉
פתק 12

אחת. שנמאסה. על עצמה. איך שהיא.

אוף. תקשיבו. יש לי קטע מעצבן שכשאני כועסת וקצת עולים לי הפיוזים(אני גי'נג'ית....

25 תגובות

  1. אהבתי חסי!
    אבל, סתם, משתפת אותכם במשו,
    (שותפות או לא שותפות?)
    אז ככה, נכון ש770 זה מקום שהרבי היה בו, הרבי התפלל, ואפילו התבטא עליו כעל חדר המכונות של חבד..
    אבל אני שומעת בנות שמספרות לי,
    -להיות ב770, זה פשוט ליספוג מהקירות!-
    בנות! תתעוררו!
    למה לספוג מהקירות כשאפשר לספוג מהרבי בעצמו??
    למה לא להיות באוהל, ולקבל חיות וכח ישירות מהרבי??
    למה להישאר עם הבמה כשאפשר להיות עם השחקן?
    זה כואב לי..
    ולכן אני דומעת עכשיו..

    1. את באמת רוצה תשובה?
      אין לי בעיא באמת לכתוב לך מפורט ואם מקורות את מה שאני חושבת על העניין השאלה אם באת להתלונן על האלה שחיים את השיחות והמאמרים ודברי הרבי ואת הרבי בעצמו. ב770. או סתם לפרוק שרע לך שלא כולם חייהם באוהל.

      אישית אני מאמינה שהרבי חי. ולכן אני הולכת לציון. לרבי הריי"צ. (אזכיר על הציון וכו:)

      תגידי לי לשם מה כתבת ואם את מחפשת תגובה וקוראת שתדע..

  2. נשמות טהורות לא יודעת מה איתכם אבל אני ראיתי שיחות של הרבי שרואים שם שהרבי ממש לא נמצא באוהל.. הוא נמצא נטו ב770 ולכן בנות נמצאות שם..
    אם אתם רוצות הסברים נוספים אז בכיף?
    זאת דעתי שמבחינתי לפי מה שראיתי זו עובדה ברור לי שיש כאלה שחושבות אחרת..
    אבל את אמורה להבין את זה שיש בנות שככה רואות וככה חושבות ובטוחות שהרבי ב770…

      1. צירי אם אני יתן לך שיחות של הרבי את גם תקראי אותם?

        אישית קראתי. ואני הולכת בלי קשר למאמר…

        וזה נראלי גם ענין של הרגש.!

    1. לא הבנתי מתמודדת.
      חושבות ובטוחות שהרבי נמצא ב770. את אומרת כאילו הבנות האלה חיות באיזה תאוריה מוגזמת בדיונות שמשיח נמצא בבית משיח בית רבינו שבבל בית חיינו. תלפיות. בית משולש וכו.

      תקראי שזה בדיוק מה שהרבי אומר במפורש!
      שהוא נמצא ב770. שהריי"צ נמצא ב770 וכו.

      נמצאים כפשוטו ממש.

      המלצה בנתיים תלמדי טוב את קונטרס בית רבינו שבבל קצת יעזור)

  3. בהמשך לדברי וכתוצאה מדבריכן,
    מישי אמרה שהרבי ב770, ושהרבי אמר שהרבי הרייץ ב770.
    אבל מה עם "אזכיר על הציון??"
    אם הרבי הרייץ ב770, למה הרבי היה צריך ליסוע לציון??
    הא? כדי לראות חלקת קבר ולדמוע?
    כדי להניח את הפנים ולשכוח מהם לנצח?
    או כדי ללכת למקום שבו הרבי הרייץ אכן נמצא, ומשם, מהמקום הקדוש הזה, להיתפלל על כולנו?

  4. בהמשך לדברי וכתוצאה מדברים שנכתבו פה..
    משהי כתבה שהרבי אמר שהוא והרבי הרייץ נמצאים ב770.
    אם ככה, מה ההסבר ל"אזכיר על הציון"??
    אם הרייצ ב770, למה הרבי היה צריך לנסוע לאוהל?
    למה הרבי שלח אנשים לאוהל?
    כדי לראות חלקת קבר ולדמוע?
    הרבי היה הולך לאוהל כי שם הרייצ נמצא!
    כי זה מקום קדוש ומשם מתקבלות התפילות!
    אחרת למה היה הרבי סוחב את כל חבילת הפנים עד שם ולא פשוט קורא וקורע אותם ב770?
    ואם ככה, למה אחרי פטירת הרייצ, כשאנשים פנו אל הרבי,
    הוא אמר להם ללכת אל האוהל, "און די רבי וועט גיפונען א וועג" (והרבי ימצא את הדרך)..??
    למה?? למה??
    הצדיק נמצא במקום מנוחתו!
    הקדושה שלו בכל מקום, אבל הצדיק עצמו!!

  5. בהמשך לדברי וכתוצאה מדברים שנכתבו פה..
    משהי כתבה שהרבי אמר שהוא והרבי הרייץ נמצאים ב770.
    אם ככה, מה ההסבר ל"אזכיר על הציון"??
    אם הרייצ ב770, למה הרבי היה צריך לנסוע לאוהל?
    למה הרבי שלח אנשים לאוהל?
    כדי לראות חלקת קבר ולדמוע?
    הרבי היה הולך לאוהל כי שם הרייצ נמצא!
    כי זה מקום קדוש ומשם מתקבלות התפילות!
    אחרת למה היה הרבי סוחב את כל חבילת הפנים עד שם ולא פשוט קורא וקורע אותם ב770?
    ואם ככה, למה אחרי פטירת הרייצ, כשאנשים פנו אל הרבי,
    הוא אמר להם ללכת אל האוהל, "און די רבי וועט גיפונען א וועג" (והרבי ימצא את הדרך)..??
    למה?? למה??
    הצדיק נמצא במקום מנוחתו!
    הקדושה שלו בכל מקום, אבל הצדיק עצמו!!
    ??

    1. כי הרבי זה לא הרבי הריץ!!!!!!!!!!!!!!! מה לא מובן? הדור שלנו הוא דור אחר, אחר לגמרידור של אתחלתא דגאולה, הדור האחרון, אי אפשר להשוות אותו לדור הרייץ או לדור של אדמור הראשון!

  6. למה למען ה' הפוסט הזה נהיה דיון פוליטיקה.

    מי שנוח לה להיות באוהל ולבכות ולהתפלל ומרגישה שנענית ושמה רק יש מי שבאמת מקשיב לה וימצא את הדרך. מעולה. ב"ה שיש משו.

    מי שהולכת לרבי הרייצ לציון ולרבניות גם מעולה.

    מי שלא הולכת בכלל כי ההורים לא מסכימים\לא מרגישה צורך\רצון\ כל דבר אחר גם מעולה.

    מי שעושה כל דבר אחר ומרגישה שהוא נכון ולא נוגד את דרך ההלכה והיהדות. מעולה.

    כל אחת והרגשתה. כל אחת ודרכה.

    בואו פליז נגמור את זה כאן ואפשר במקומות אחרים. מי שרוצה לשאול שאלות יש מדור בול לזה. וגם יש משפיעה שיכולה לספק לה תשובות:)

    בואו בבקשה לא נגיע לשפיטות ולרדת לרמה נחותה של זלזול באחרות כי הם לא חושבות כמוני. זלזול בדרך שונה ממני (ומצליחה.)
    וכו'

    גם ככה מכאן אפחת לא תצא עם שינוי בחשיבה שלה או משהו.. אולי קצת עם לשון הרע.

    תודה:) חסי.

    אגב הדרך הכי טובה לחזק את דעתך. לא משנה באיזה כיוון הוא. זה ללמוד תמאמרים והשיחות של הרבי. פשוט ללמוד ולהעמיק ולהחדיר אותם.

    נקודה אחרונה וכאן אגמור.
    על מה בעצם הדיון?
    סיפר הרב ליברוב השנה באחד השיעורים.
    כשלימד על שצריך אהבת ישראל ולקבל גם דרכים שונות ובלי מחלוקות ושהרבי הוא משיח וכיוב.
    בא אליו איזה מקורב ואמר לו. "הרב אתם מדברים אבל בעצם אתם החבדניקים במחלוקת פנימית בתוככם ובדרכים שונות.. האם הרבי הוא משיח.."

    ענה לו הרב ליברוב: בחב"ד אין מחלוקת האם הרבי הוא משיח. כל בר דעת ומקושר שלומד יודע את זה שהרבי אומר את זה במפורש.

    המחלוקת? היא האם להגיד את זה לך.."

    בעצם כולנו מאמינות וחיות רבי.
    כולנו מאמינות וחיות משיח. ויודעות שנשיא הדור זה משיח שבדור. וזה משה רבינו שבדור. ומנחם שמו וכו'
    וכל הסימנים שהרמב"ם (שהוא הפוסק בעניני משיח וכו) כותב- תואמים ונמצאים וקיימים ברבי שלנו.

    הדרך לגאולה שונה.. הדרך שונה. אבל הגאולה? של כולנו.

    כדאי לזכור את זה.

    בקשה: (אלף צבעים והדגשים) שאר התגובות שאתם כותבות כאן בבקשה בבקשה שלא יהיו קשורות לנושא של הפוליטיקה החבדית. אפשר להתוועד על תשרי. להתוועד על צחצוח הכפתורים. על איך פוקחים תעיניים. להתוועד לספר סיפורים לנגן ניגונים להחמיא להעיר להאיר ומה שאתם רוצות.

    אבל אפשר 'והכי פשוט'-
    אפשר ללכת ולפתוח את הדלת. משיח מחכה לך. ממתין כבר שנים בחוץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגיות פופלריות