הצילו כיתה י"א!!

20

סיימתי עכשיו י' ואני סופר לחוצה משנה הבאה, כל הבנות שאני מכירה משכבות מעלי אומרות לי שזה שנה ממש קשה, עושים את רוב הבגרויות, ויש מלא מבחנים ועבודות והצילו!!! אין לי מושג איך אני הולכת לעבור את השנה הזאת בהצלחה, אני לחוצה כל החופש
הזה שעובר מהר מידי… תנו לי עיצות איך לשרוד את השנה הזאת ואולי אפילו להנות…

שתפי בווצאפ

אז מה דעתך? שתפי אותנו כאן

17 תגובות

  1. היי, כן באמת מבאס שעוד מעט החופש נגמר! כיתה י"א הייתה לי הכיתה הכי יפה מכל השנים שלמדתי בחיים שלי. את כבר בוגרת, עם ראש על הכתפיים, יש לך חצי שנה של תקופת בגרויות שאת רק מבלה ולומדת עם חברות וזה הכי הכי כייף שיש! זה לחץ מהמם! ממש באלי לחזור ולחוות את הכיתה הזאת שוב… אל תלחצי, הכל טוב, קחי הכל בכיף ובפאנן. אני גם זוכרת כמה הלחיצו אותנו מהבגרויות ומכל הדברים האלא שתדעי שאין מה להלחץ, זה המבחנים הכי קלים! (הבגרויות) ואם את בקטע של להעתיק:) חחחח סתם אל תעתיקי! זה אסור! קיצר קחי בקלות זו כיתה ושנה גדושה עם המון לימודים ומבחנים אבל זה הכיף שלה! תנצלי כל רגע! אל תלחצי מזה כי אחרת תאבדי את היופי של הכיתה המהממת הזאת! תבואי מוכנה עם הרבה אנרגיות, מחזיקה לך אצבעות!

  2. טוב אז כפי שמובן אני לא עולה לכיתה י"א .. אבל יש לי אחות שעולה לי"ב עכשיו והלחיצו אותה ברמותת – כנראה כולם עברו את אותה ההכשרה שלא משנה מה כיתה י"א היא כיתה מלחיצהה..
    אולי גם אנחנו נעבור את ההכשרה הזאת בעתיד ? טוב אז בואי נאמר שזה לא בדיוק ככה.. לפחות לפי מה שראיתי.. נכון , יש מלא בגרויות אבל בי"ב יש יותר.. ואיך אומרים הכל עובר.. בגרות זה לא מה שצריך להלחיץ אותנו כי ההפך לחץ רק עלול לגרום לקשיים.. בכל מקרה היא עברה את כיתה י"א והיא עדיין בחיים (ושימי לב שגם כל מי שאמרה לך שזה קשה עברה את זה ואיכשהו באופן פלאי וניסי היא גם עדיין חיה..) ולא רק שהיא עודנה בחיים!! היא אפילו נהנתה! הלם שוק כן כן!! היא אחת שאומנם נלחצת מאד ממבחנים ובגרויות אבל היא לקחה צעד אחורה לראות את התמונה ביותר גדול , לתפוס פרספקטיבה נכונה על החיים והבינה שנכון זה חשוב , זה משמעותי, אבל זה לא העיקר.. אף אחת לא זוכרת כמה היא קיבלה במבט לאחור.. אולי רק בערך.. אבל מי לא זוכרת חוויות מהתקופה הזאת?? בכל מקרה היא למדה וחרשה וגם הצליחה לא נכנסה ליותר מידי לחץ.. כאילו ברור שהיא כן חששה ונלחצה אבל עדיין כמו שאמרתי אלף פעם היא בחיים.. ? מקווה שעזרתי קצת

  3. תאמיני לי זה בקטנהה.. בתור אחת שבאמת נלחצה מזה אני עכשיו עולה לי"ב, זאת הייתה שנה לא רק קלה אלא גם ממש כייפית.. הלימוד לבגרויות אל תוך הלילה עם חברות זה חוויה לא נורמלית!! מתי עוד יצא לך לבלות ככה עם חברות???? עושים אתזה בכיף ובקלות.. באמת, סמכי עליי עוד שנה מהיום את תצחקי על זה.. בהצלחה!

  4. לרוב, כשאת שומעת דברים משנה שמעלייך את שומעת את זה מבת מסויימת או מקבוצת בנות ואת לא צריכה לקחת את זה כתורה למשה מסיני כי לכל אחת יש חוויה שונה. לי אישית כיתה י"א לא הייתה קשה כל-כך ואילו כיתה י"ב הייתה נורא קשה לי. אבל זה גם, חוויה אישית שלי.
    טיפים ממני לשרוד את תקופת הבגרויות: 1. תמצאי חברה שאת נהנת ללמוד איתה וששתיכן מצליחות ללמוד ביחד ותקבעו ללמוד לבגרות ביחד, אני מצאתי אחת כזאת ולמדנו יעיל וממש נהנתי
    2. אחרי בגרות/מתכונת/אפילו לימוד תצ׳פרי את עצמך, צאי לאכול גלידה, לים, לטיול אופניים וכד'
    מאחלת לך מלאאא הצלחה!

  5. היי, את לחוצה וזה הגיוני, אבל אני יכולה להרגיע אותך ולציין שבהמשך הלחץ הזה יורד כשרואים שבסך הכל נכנסים לשגרה קצת יותר עמוסה… הלחץ חזר להופיע אצלי רק אחרי פסח, כשתלו אצלנו את הלוח בגרויות:/ אז כן, כמה ימים דיברתי כל הזמן עם חברות רק על העומס והקושי שמחכים לנו, ובסוף זהו. נשמנו עמוק ונכנסנו לזה… וגם יצאנו מזה;) אי אפשר לומר לא להיות בלחץ, או לחכות שהבגרויות יעברו… זו תקופה לא קצרה מזמן הלימודים, וצריך לחיות אותה כמו שצריך כדי לקבל ציונים טובים.. אני יכולה לתת לך טיפ שהוא ידוע, אבל בכל זאת כדאי לחדד אותו. לבנות שעוד לא עשו בגרות חיצונית אין מושג עד כמה הציון הגשה מרכיב עיקרי בציון הסופי עם הבחינה. וציון הגשה כולל ציוני מבחנים של כל השנה. תשקיעי, פשוט תלמדי טוב לפני כל מבחן ותוציאי ציונים טובים. גם אם במשך השנה פחות הקשבת. ובעזרת השם, תגלי שעסוקים כל כך בללמוד לכל בגרות, ולא תשימי לב שאת כבר לקראת סיום:) המון הצלחה!

  6. ב"ה אני כבר סיימתי י"ב ואני רוצה להגיד לך שאומנם גם אני הייתי בלחץ מאוד גדול אבל זה לא היה כ"כ מלחיץ כמו שחשבתי שזה יהיה. יש לי מספר טיפים בשבילך:

    1. אם המושג בגרות מלחיץ אותך תגידי מבחן גדול-(לי זה אישית עזר)
    2.תדברי עם חברות שלך ותשתפי אותם כשקשה לך
    3. תאמיני בעצמך שתצליחי ורק האמונה בעצמך תעזור לך הרבה
    4.תגידי לעצמך במקרה הכי גרוע יש מועד ב'
    5. קחי עזרה מאשת מקצוע אני מאמינה שמלא בנות לוקחות עזרה בתקופה הזאת
    6. תשתדלי להיות שמחה כמה שיותר
    7. תכניסי לעצמך לראש שתעודת בגרות היא לא זאת שקובעת לך את החיים הרבה חושבות שמי שיש לה תעודת בגרות טובה מאוד היא יותר מצליחה מזאת שיש לה תעודה לא כ"כ טוב אבל האמת שזה לא הולך ככה.

    מאחלת לך הצלחה רבה בתקופה הזאת!!! מקווה שעזרתי

  7. שלום לך ? אני מזדהה איתך מאוד, היות וגם אני עולה לכיתה יא.. ובאמת, הלחץ הוא מאוד גבוה, יש דרישות, מבחנים, בגרויות ועומס. חשבתי על זה גם.. והגעתי למסקנה, שאם אין מנוס מהכיתה הזו י"א, אז לפחות נהנה ממנה… זה אומר שאם בין כה וכה צריך ללמוד, לפחות נהנה מזה, נראה את הצדדים החיוביים שבדבר, גיליתי שמתרגול משוואות אפשר לעשות כיף, תדעי שלימוד מאוד מחדד את המוח ולימוד למבחן גם משפר את הזיכרון.. אז יש בזה גם מעלות. וחוץ מזה, זה גם תורם לך המון ידע אישי בכל מיני תחומים.. אז פשוט לנסות להנות מהלימוד! בהצלחה!

  8. וואלה הרגשתי גם ככה לפני שנה בול והאמת שהשנה פשוט טסה ועברה לה נכון היה לחץ סביב הבגרויות אך בסך הכללי זה תלוי בך איך את לוקחת את התקופה הזו אפשר להיכנס לחרדות ולהשבית את החיים כי יש בגרויות אבל אפשר גם לקחת את זה בקל יותר – ללמוד כל היום עם חברות בין לבין מדברים, אוכלים וצוחקים וזה מה שזוכרים אח"כ כי המבחן ברגע שהוא עובר כבר לא אכפת לך ממנו קיצרר לכל היא'לפיות קחו את הלימודים בקליל אך גם ברצינות ותהנו!! בהצלחה ענקית ?

  9. היי גם אני!!!!!!! בדיוק כמוך! רק שאני החלטתי לא להלחץ, אני נזכרת ששנה שעברה היה לנו תקופת מבחנים והייתי בלחץ והייתי בטוחה שאני לא יעבור את זה ולא אצליח בשום מבחן. אבל פשוט נרגעתי ולא הסתכלתי על זה כדבר גדול ומפחיד אלא רק על הדבר הבא! יש מבחן עוד שבוע? אז למדתי רק אליו, ורק אליו. אפילו אם יומיים אחר כן היה לי עוד מבחן…. אני פשוט אוהבת את השקט הזה שיש לי רק דבר אחד קטן לעבור (ואחריו עוד אחד ועוד כמה…….אבל זה כבר לא חשוב), אחריו כבר נסתדר. ועובדה שעברתי את זה וב"ה בהצלחה! מציעה לך לא להלחץ, פשוט להרגע ולזכור תמיד שגם זה יעבר ומהר! אחר כך את תצחקי על הבגרויות האלה (ימח שמם וזכרם!!!)

  10. 1. לפי דעתי תשקיעי ותתמידי בלימודים וכך יהיה לך יותר קל ופשוט.
    2. אם תבואי בראש פתוח ושמח ותחשבי טוב,יהיה טוב.
    3. קחי לך כמה דקות ותשמעי מוזיקה מרגיעה, תדמייני לעצמך את השנה החדשה טובה, ורגועה וכך שתבואי לבי"ס תזכרי את מה שדמיינת וכך תהיי רגועה בעז"ה!
    בהצלחה!

  11. זה שנה חדשה חוויות חדשות אולי אם תחשבי על הדברים הטובים ועל המעלות שיהיו בשנה הבאה הרי "מחשבה יוצרת מציאות" תנסי לחשוב… על החלומות שלך. ולעשות דברים שאת אוהבת לעשות. כל יום לקחת משהוא אחד ואולי אפילו הכי קטן זה יכול להיות משהוא שלמדת, או משפט חכם ששמעת, מילה טובה, ציון שקיבלת, ועוד… חוץ מזה שתמיד יש בגרויות ומבחנים וזמנים לחוצים. אבל אפשר לעבור את זה ואולי אפילו להנות למרות הכל.

  12. היי יודאלפית בקרוב!
    דבר ראשון, תנשמי עמוק!! אין מה להילחץ מהשנה הזו!!
    ברור שזו שנה שדורשת מאמץ אבל הכל תלוי באיזו צורה את לוקחת את זה. מה שהיה הכי מעצבן בי"א זה לא הבגרויות אלא תחילת שנה. מחצית א' בי"א זה נטו לימודים בכיתה ואין כמעט תוכניות וזה מה שהכי קשה אבל כשמתחילה עונת הבגרויות זה פשוט כיף!! אין כמעט לימודים ואת לומדת כל היום עם חברות ועושים צחוקים!!
    מה שכן, אל תגזימי עם הצחוקים לפני בגרות כי בכל זאת חייב ללמוד לבגרות.. לכן אני מציעה לך שבימים הראשונים תלמדי עם חברות ואז זה יותר צחוקים וכיף ויום או יומיים לפני תלמדי לבד ותריצי מהר מלא חומר.. לי אישית זה היה ממש טוב..
    בקיצור, קחי תשנה הזו באיזי כי זה בסך הכל לא כל כך קשה כמו שעושים אתזה..
    בהצלחה ענקית?????

  13. היי, קודם תכניסי לך לראש- אם עברנו את פרעה נעבור גם את זה:)
    כמו כל דבר, גם לעומס תתרגלי והבגרויות יעברו בצורה סבירה.. רק כדאי לך ללמוד עם חברות, זה בדרך כלל עוזר. וללמוד כמובן, אם עד היום היית מבלה יותר מחוץ לכיתה;)
    לגבי הלחץ הכללי מהשנה הזאת, זו לא רק שנה של לימודים, יש גם חיים מעבר ואחרי הלימודים. אני רשמתי לעצמי יעדים מיוחדים שאני מחכה להם- טיסה לרבי באותה שנה, שבת חברות, טיולים, סתם יציאה לגלידה אחר הלימודים:)
    ובאמת? השנה עוברת בנעימים:)

  14. היי! לא יודעת אם תראי את זה עכשיו, אבל באלי לדעת מה את אומרת *עכשיו*. שרדת? עברת? איך היהה??

  15. כן זה ממש מצחיקק כי עכשיו את מסיימת שנה ב!!! אמאלה כמה שהעולם פה הזוייייייי
    אני השנה עולה לי"א ואני רועדדדדדדדדדדדדדדדדת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד בנושא
אוהבת את עצמך באמת ורוצה לעזור? כנסי😉
אוף. תקשיבו. יש לי קטע מעצבן שכשאני כועסת וקצת עולים לי הפיוזים(אני גי'נג'ית....

אחת. שנמאסה. על עצמה. איך שהיא.

קעמפ בדרכך בצרפת
תגידו מישי מכירה את הקעמפ בדרכך? היתה שם? מה הסגנון של הבנות? המדריכות? מה הת...

כותבת במקום החברה שלי שמפחדת לכתוב פה

קרה לך?
היי, קרה לך פעם שהיתה לך חברה טובה, והייתן כל היום מתכתבות במייל/וואצאפ, והיו...

פרח ורוד

קושי 🌪️
מה האתגר שלך ברוחניות? מה הדבר שהכי קשה לך? איך את מתמודדת עם זה? אני מרגישה ...

רוצה להיות טובה

משפיעה לא פסיכולוגית
היי אנשות תקשיבו אחרי הרבה חיפושים מצאתי משפיעה ועד שהעזתי לשאול אותה..🤦🏻‍♀️ ...

לילי

שקט ! ?
אני ילדה שאוהבת לדבר מאד מאד לאחרונה אני שומעת מהרבה מקומות שחברה אמיתית היא ...

מוקרמת

חברות מגעילה
היי חברות, לפני כמה חודשים טובים עלה פוסט על חברות. הפוסט היה על חברות קרובה,...

שותפה

סתם שאלה.. לא חייבות להיכנס, אבל יהיה נחמד מצידכן אם כן תכנסו 😉
גם לכן יש ביקורת על סגנון הלבוש של חברה? אם כן, הייתן אומרות לה משהו על זה? מ...

סליחה על השאלה

פוסטים חדשים
אבדה תקוותנו
ילדה בת 8 עיניים גדולות ירוק חמוץ נמשים קטנים מתחת לעין וקמטים, הרבה קמטים כמ...

ציפור בלי כנף

מהיטבאל/ מ. קינן *הלוואי*
סדרת הספרים שהכי אהבתי היא 'ממלכה במבחן' של מיה קינן. הכתיבה, העלילה, הגיבורי...

קוקטייל אביבי

צבועה בלילה
ובלילה אולי בידיים שרוטות מאכזבה אוריד מסיכה אולי לא אולי היא לא תירד דמעות ל...

חביתה מקושקשת

חיים את הזמן /מצורע
הפרשה שלנו עוסקת בדיני נגע הצרעת ומפרטת אותם. אחת ההלכות היא שאם אדם נטמא בצר...

דרשנית בהתהוות

אש האהבה
אבא אתה לא צריך אותי. אבא אני צריכה אותך! אבא לא צריך אותי, אותי כן. אבל לא ת...

דומיה נפשי

תותים זה טעים
חברות תקשיבו אני לבד. אבל כ"כ מוקפת.. בה בזמן האחרון התחלתי להעריך את עצ...

מאמית אחת

י״א ניסן רעיון כללי
פורסם לראשונה: ח׳ בניסן תשפ״ב רבי-קשר-אני? הבדל בין חסיד לרבי היא אינסופית א...

מפג

אוהבת את עצמך באמת ורוצה לעזור? כנסי😉
אוף. תקשיבו. יש לי קטע מעצבן שכשאני כועסת וקצת עולים לי הפיוזים(אני גי'נג'ית....

אחת. שנמאסה. על עצמה. איך שהיא.

תגיות פופלריות

חיפוש לפי תגיות >

חיפוש לפי תגיות >