בת יחידה לאחיה / 1

summer_icon_06
המערכת

שבוע טוב שותפות יקרות

בחלק ראשון של הכתבה המתפרסמת היום, ישיבו לשאלותיכן הבנות היחידות: ברוש, מאחרת קום, חולצה עם פסים וחמש כוכבים.

נראה מי תשים לב ראשונה, מהי התשובה היחידה שכולן תמימות דעים בה…

בשבוע הבא בע"ה יהיו איתנו, עם אותן שאלות, יודעת מנסיון ובנסיון, מרים ומושקי

*רעיון חדש את מי לראיין? רוצה שנראיין אותך? שתפי אותנו ב: posts@shutafotbaderech.co.il

זה שאת בת בין בנים גרם לאופי של להיות קצת גברי או דווקא להקצין לצד הנשי?? (אני מכירה ילד שהוא בן יחיד בין בנות והאופי שלו די נשי) (אלי)
ברוש: האופי שלי לא מושפע מאחים שלי כמו שהאופי שלך לא מושפע מאחיות שלך, מה שכן הושפע בעבר, כשהייתי קטנה יותר – היו המשחקים, שיחקתי בלבנות 'מחנה', בכדורגל, באופניים ובכל מה שאחרים שלי רצו בעקרון 🙂  מצד שני, בגלל שאני הבת היחידה בבית כמובן שרק אני מביאה את הצד הנשי 😉 אם זה קניות, בגדים, תכשיטים, תספורות, בגרויות והכל בעצם.

 

מאחרת קום: חחח לא, אני לא חושבת… אני יחסית מאוד עדינה ונשית…. אבל גם לא מוקצן לנשי….

 

חולצה עם פסים: ממ.. אולי קצת… אבל הרבה בנות אומרות לי שרואים שאני בן בנים:)

 

חמש כוכבים: אמממממ יכול להיות, כן, אני לא יודעת אם זה ניקרא להקצין את הצד הגברי, אבל אני למשל יותר אוהבת מתח (בספרים וסרטים), אני שונאת פילוסופיה נשית! (למרות שאני מאוד אוהבת שחנ"שים וכאלה…), בכללי אני פחות אוהבת להפגין רגשות לצד אנשים (אבל כשאני כן מדברת על הרגשות שלי, אז זה שחנ"ש רציני ואני נישפכת עד הסוף)

כשקורה משו במשפחה המצומצמת ואת מרגישה שחייבת לספר מה את עושה? משתפת חברה? כי יש דברים שפחות נעים לשתף גם את החברות… (אממ)
ברוש: הצורך לשתף חברות עולה עם הגיל, ככל שגדלתי היו יותר דברים שרציתי לשתף בהם מישהי ואחים שלי לא היו הכתובת המתאימה (ענייני בנות או סתם עניינים שבלב). ב"ה שזכיתי בחברות מהממות שאני מרגישה איתם ממש בנוח ומשתפת אותם כאילו הם היו אחיות שלי (נראה לי, אף פעם לא הייתה לי באמת אחות מבינות?)

 

מאחרת קום: כאילו מבחינת האחים? אין לי בעיה לשתף, רוב הדברים… מה גם שנראה לי שהם משתפים גם…

חמש כוכבים: בדרך כלל אני לא משתפת אף אחד… (ואני יודעת שזה לא בסדר, אבל אני לא מרגישה שיש לי מישהי כ"כ קרובה שאני יכולה לשתף אותה בכאלה דברים…).

אין לך בעיות כשחברים של אחים שלך מגיעים? (…)
ברוש: בואו אני אספר לכם סוד קטן, בנים בגיל 14 יוצאים מהבית לישיבה ומאז בקושי רואים אותם בבית, כשהם קטנים אין לי בעיה עם החברים שלהם וכשהם גדולים, הם באים לבד בד"כ..

 

מאחרת קום: אמממ…אני פשוט בורחת לחדר וקוראת, וכשאני צריכה ללכת לאיפה שהם כדי לשתות או משהו אני די מתפדחת, מורידה את הראש ובורחת חזרה…

חולצה עם פסים: ממש לא… אולי פעם, אבל התרגלתי..

את מרגישה לפעמים שאין לך עם מי לדבר? (אסתי)
ברוש: כן, אם חברות שלי לא פנויות פיזית או נפשית לדבר.

 

מאחרת קום: בעיקרון אני ב"ה בקשר מאוד טוב עם אמא שלי, והיא מאוד פתוחה, וגם עם המשפיעה… אבל כן, בהחלט חסר לי המקום הזה של האחות לשיתופים…

 

חמש כוכבים: מאוד! וזה ממש חסר לי!  וזה כמעט כל הזמן…. ולדבר עם אמא זה לא אותו דבר…(אפילו שיש לנו קשר ממש ממש טוב!)

1) תסתכלי שניה על חברות שלך. ניראלך יש לך קשר יותר מיוחד עם אמא שלך? )בזכות זה שאת בת יחידה. 2) יוצא לך בבית לפעמים מקרים שאת מרגישה צורך להראות לאחייך שאת בת ולא בן ;)? ספרי על מקרה. (בבושקה)
מאחרת קום: 1) אמא שלי היא ממש מיוחדת, אז נראלי שגם אם היה לי עוד אחיות הייתי מרגישה יחס אישי… אבל כן, גם כי אנחנו לא הרבה ילדים לצערי…וגם כנראה שבגלל שאני הבת היחידה, אז יש בינינו יחס סוג של חברי, אבל גם מכבד… 2) חחח כן, כמה פעמים… לדוג' שאנחנו יושבים ומדברים בליל שבת אז משתפים חוויות, והם לפעמים בהלם ממני, פעם אחת אח שלי התבטא-"אני לא מבין מה זה העם הזה 'בנות' "…. או כשהם מרביצים לי כי עצבנתי אותם, והם מצטדקים ואומרים שזאת רק הייתה נגיעה קטנטונת וזה בכלל לא כואב, אז אני מסבירה להם שאני בניגוד אליהם-בת, ויש לי גוף שברירי וחמוד… ובלי קשר אני מתעצבנת, כי אנחנו אמורים לשמור נגיעה…

חמש כוכבים: 1) כן

הם לא צוחקים עלייך על כל ההתגנדרות שלך לפעמים? לא אומרים שבנות מקצינות בחיצוניות? (שולינקה)
ברוש: אחים שלי צחקו עליי הרבה כשהיינו קטנים חחח כל פעם שהייתי מסתפרת הם היו אומרים למה אני דומה – וואי היא ממש נראית נזירה עם התספורת המרובעת הזאת, וואי היא נראית כבשה. כשהייתי קטנה הייתי נעלבת מהם אבל ככל שגדלים לומדים להבין את העולם שלהם והם כאלו חמודים שאין מה להעלב.

 

מאחרת קום: אמממ… בדרך כלל זה ההפך, זה בא מצידי… שכל היום הם באים למראה שבחדר שלי לראות את יפיים, ואני צוחקת עליהם שהם מתגנדרים כמו בנות… ומתעצבנת שהם לא שמים לעצמם מראה בחדר, בגלל שהם בנים… אז אין להם זכות דיבור בעיניין הזה כלפיי..חחח….

 

חולצה עם פסים: לא

חמש כוכבים: כן אומרים, בעיקר אלה שיותר גדולים ממני, רוב הפעמים זה בקטע ציני ולצחוק עלי (קצת מעצבן באמת שאין עוד מישהי כמוך…)

יש לך קשר טוב עם אחים שלך? את מסתדרת איתם טוב? כאילו תוכלי להיות איתם יום שלם לבד בבית? איך זה שאת בת יחידה משפיע על הקשר שלך עם ההורים שלך? (גלים מתנפצים)
ברוש: כן! אני מסתדרת איתם מדהים, הם האחים שלי מה זאת אומרת וברור שאני יכולה להיות איתם יום שלם בבית לבד, נראלך הם מפחידים או מרביצים? חחח הם מתוקים מאוד אחד אחד. אני גם חייבת לומר שוב, מגיל 14 הם כמעט ולא נמצאים ואז אני הבת יחידה לאחיה הופכת לבת יחידה להוריה ובכל פעם שאחד הבנים או יותר חוזרים- זה ממש כיף ואני שמחה מאוד מזה.

 

מאחרת קום: אני די רוצה להשקיע בקשר, אבל אח שלי פחות בעניין…הוא די חי לעצמו…. אנחנו די מסתדרים, תלוי במצב רוח שלי ושלו, שמתחלפים די בקצב, בהתאם לגיל ההתבגרות… אני חושבת שזה קצת משפיע על הקשר שלי עם ההורים שלי… עם אמא שלי- יש לנו קצת יותר נושאי שיחה משותפים, מאשר לה עם אחים שלי…שמעתי פעם איזה פתגם או משהו, לא זוכרת, או מהתנ"ך או מאדמו"ר הזקן ביחס שלו את הרבנית דבורה לאה- שידוע שלאבא יש יותר חיבה אל הבת… לפעמים אני מרגישה את זה, שעל טעויות שלי לפעמים הוא קצת מחפף…

 

חולצה עם פסים: בארור:) אני כל היום איתם, עושים חיים:)

 

חמש כוכבים: הקשר שלי עם אחים שלי הוא לפי דעתי לפחות ממש טוב, אנחנו צוחקים ביחד וזה… אבל בא נגיד שלדבר על אחד מהם יותר מעשר דקות אני לא יכולה, כי אין לנו כ"כ על מה….

איך זה לגדול בין בנים? הם מציקים לך / מגינים עליך? יש פעמים שמעדיפים אותך על פניהם? ז"א את מקבלת יותר בכל התחומים בגלל שאת בת יחידה? (פרח פורח)
ברוש: אני לא מכירה מציאות אחרת אז אני לא יכולה לענות 'איך זה לגדול בין בנים', זה הרגיל שלי פשוט.. מאוד כיף ואלו החיים. כשהייתי קטנה הם יותר הציקו לי והכל שגדלים הם נהיים גברים ומגנים עליי. לדוגמא פעם טסתי לתשרי ואחים שלי גם היו שם והם דאגו לי מא-ת כולל נסיעות מהשדה ולשדה ומהאוהל ולדודים ובאופן כללי כל מה שרציתי.

 

מאחרת קום: זה קצת הרגשה מוגנת.. ואני לפעמים מציקה להם? כדי שיואילו להתייחס אליי, לפעמים הם קצת מציקים לי…אני לא חושבת שאפשר לקרוא לזה 'מעדיפים אותי על פניהם'… אני לא מקבלת יותר דברים פיזיים, אולי רק יחס טיפה שונה…

חמש כוכבים: *יש לפעמים קצת פינוקים (בעיקר מצד אמא), אבל לא בקטע של פרוטקציות ממש וזה… *אני ממש אוהבת את אחים שלי! אחרי הכל אנחנו משפחה! הם לא מגינים עלי (ממי בדיוק הם צריכים להגן עלי?!) הם לא מציקים לי, ממש לא.

יש פעמים שאת מתנהגת כמו בן חח ואז אומרים לך "רואים שאת גדלה בין בנים"? (פרח פורח)
ברוש: לא קרה לי, אני אדם עדין חחח

 

מאחרת קום: חחח לא נראלי… כבר ציינתי שיש לי אופי מאוד נשי, ואני לא נוהגת להסתיר אותו..

 

חולצה עם פסים: כןןןןןן מלא אומרים לי:(

היית רוצה אחיות? או לפחות אחות אחת? העניין של הצניעות בין כל הבנים (למשל שיש ברכה כשנוסעים ביחד לצימר) מפריע לך? (זהרורית)
ברוש: תמיד הייתה לי משאלה שתיוולד לי אחות ואני חושבת שעדיין אי שם עמוק אני באמת רוצה את זה.. למרות שאם אני חושבת על זה לעומק אני לא יודעת אם זה היה טוב שאחד האחים שלי היה בת כי אם היא הייתה צמודה אליי בגיל אני חושבת שהייתה ביננו תחרות. אם כבר אחות אז שנה/שנתיים מתחתיו ושתהיה דומה לי 🙂  הצניעות לא מפריעה לי, יש לי בגד ים שהוא שמלה ואם יוצאים לבילויים משפחתיים בנחל או בבריכה פרטית- אני לובשת אותו ומרגישה מעולה עם עצמי..

 

מאחרת קום: הייתי מאודד רוצה אחיות, במיוחד תאומההה…עם העניין של הצניעות לפעמים קצת לא נעים. לדוג' בנסיעות אני מתעקשת לשים את אחי התינוק עם הבוסטר באמצע, שלא אשב על יד אחי הגדול… ?ובקשר לבריכה אני פשוט נכנסת עם גרביים ובבית אני משתדלת גם תמיד גרביים.

 

חולצה עם פסים: ממ קצת.. לפעמים, כן נסענו כל המשפחה לברכה פעם אחת (ביומולדת שלי:))

חמש כוכבים: הייתי מאוד רוצה אחיות! ממש אבל! , העניין של צניעות כן מפריע לי קצת, בעיקר בגלל שאני לא יודעת מה אמור להיות סוג וטיב הקשר ביננו מבחינת הצניעות וההלכה…

1) מה את עושה שבאלך להשתחרר ולרקוד ולהשתגע פשוט אחים שלך זורמים איתך? 2) יש לך אח בגילך או בערך ויש לכם קשר טוב? בקטע של כאילו להשתגע ביחד וזה (אחות משוגעת)
 

ברוש: 1) לא הם לא זורמים עם דברים כאלה , יש להם שיגועים משלהם ואני משתדלת לזרום איתם. אבל היי אחים שלי מכירים את כל השירים של כל הפרטים והחוגים והקעמפים שהייתי בהם אי פעם וככה גם אני מכירה את כל שירי בקעמפ הגברים 🙂 הם חולקים איתי את החוויות שלהם ללא הבדלי דת גזע או מין. 2) יש לי אח שנתיים מעליי ואח שנתיים מתחתיי והם הצמודים אליי בגיל ויש לנו קשר טוב אבל כנראה אני אדם לא משוגע כי אני נהנית איתם מאוד – לדבר או לעשות דברים אבל לא להשתגע

מאחרת קום: אה, האח הקטן שלי מאוד זורם איתי, אנחנו מדליקים ניגונים שמחים ומשתגעים בסלון… הוא מאוד משתף פעולה… עם האח שיותר קרוב אליי בגיל אין הרבה קשר, כששמים את השירים הוא לרוב סוגר את הדלת של החדר בנים בטריקה ומסתגר שם…

עם הקטן אני נוהגת להשתגע בכיףף…

חמש כוכבים: אחים שלי לפעמים זורמים איתי… אבל בקטנה… אבל אני אף פעם לא חושבת שרע להיות במצב כפית ולשתגע לבד! (בדרך כלל זה מדביק את שאר המשפחה אחר כך)

1) היית שמחה שיהיו לך גם אחיות או טוב לך ככה? 2) לפעמים את מקבלת על זה פרוטקציות כי את בת יחידה? 3) זה לא מתסכל להיות מוקפת בבנים ובלי אחות שתוכלי לשתף ולדבר איתה ברגעים קשים? 4) את מרגישה קצת לבד? 5) אתם ישנים באותו החדר? (#מלי)
 

ברוש: כמובן שקונים לי דברים שלא קונים לכל שאר החבר'ה, תכשיטים, בגדים, בשמים, איפור. אבל זה לא פרוטקציות זה פשוט כי ככה זה, לי זה מתאים ולכל השאר לא. לפעמים כן מרגישה קצת לבד. יש לי חדר לבד  ואחים שלי ממש מכבדים את הפרטיות שלי ולא נכנסים בלי אישור.

 

מאחרת קום: 1) שוב, כמו שציינתי מאוד הייתי רוצה אחיות…2) כבר כתבתי…לא ממש פרוטקציות…3) כן, לפעמים זה מתסכל. אבל אמא שלי די מבינה אותי, גם היא נחשבת בת, אז אני מדברת איתה, או לפעמים שומרת בבטן…4). לפעמים… ב"ה אני מוקפת חברות, משפיע, הורים… לפעמים כן קצת חסר..5).חס וחלילההה! ???פעם כשגרנו בבית יותר קטן ולא היה מקום אז ישנו באותו חדר, והיה פשוט סיוט חיי!! מצד הבנים ומצידי, לאף אחד זה לא היה נחמד. עכשיו ב"ה אנחנו בבית יותר גדול, ויש לי חדר לבדדד… ???

 

חולצה עם פסים: כןן חח תמיד אחים שלי אומרים ‘’תגידי לאבא…. ‘’כי לי הוא מסכים ה-כ-ל!!:)

 

חמש כוכבים: .1  הייתי מאוד שמחה אם היו לי עוד אחיות. אבל גם טוב לי ככה! שלא תחשבו שכל הבנות היחידות סובלות!  2. קצת… וזה ממש כייף!  3. לפעמים זה באמת מתסכל… אבל רוב הפעמים זה לא כ"כ מציק לי…  אולי כי אני לא מכירה מציאות אחרת…  4. לא! בהחלט לא! על הכל אני יכולה לדבר עם אמא שלי! ויש לנו ב"ה קשר ממש טוב! (זה המזל שלי), לפעמים יש דברים שהייתי רוצה באמת לשתף אחות… אבל מה לעשות?!   5. לא, וזה דווקא נקודה ממש כייפית! יש לי חדר משלי! חלום של כל ילדה בארץ….

בתחילת גיל התבגרות הרגשת מפודחת קצת שאת הבת היחידה ואחים שלך בטח הסתכלו עלייך מוזר…? (2)
ברוש: לא כי גם הם מתבגרים, אז מה אם זה בדרך שלהם.

מאחרת קום: לא כל כך הבנתי את השאלה לגמרי…אבל הם תמיד מסתכלים עליי מוזר… ???

את עושה עם אחים שלך שחנ"שים לתוך הלילה? את מסוגלת לשתף אותם בדברים הכי קרובים? (שולינקה)
ברוש: לא

 

מאחרת קום: לפעמים זה קצת קשה, כי הוא אוהב לרדת עליי… אז לפעמים אני משתפת ואז הוא ישר שופט ויורד עליי, או שלא, תלוי במצב רוח שלו. לפעמים אני מתייעצת איתו, אבל רק לעיתים רחוקות העיצות שלו באמת מועילות במשהו… ? יש לו  באופן כללי תפיסת חיים מאוד שונה משלי.

חמש כוכבים: בפרוש לא! וזה מעצבן! כי לפעמים ממש בא לי לפרוק ואין לי למי… אפילו שיש לי קשר ממש טוב עם אמא… בכל זאת יש דברים שיותר כייף לדבר עם אחות…

את היחידה שעוזרת בבית או שגם אחים שלך עוזרים? (נ)
ברוש: נושא כאוב חחח. הם משתדלים לעזור או יותר נכון אני משתדלת אותם לעזור, כי מה אני אשמה שנולדתי בת יחידה.. למרות שאם הם בבית , זה לחופשות קצרות מהישיבה ואז אני משרתת אותם בכיף שלי

 

מאחרת קום: חחח אני בדיעה שאח גדול זה לא משנה בכלוםםם, הם לא עושים כלום… אני עושה הכל….אומנם הם בטוחים שהם מצילים את העולם כשהם שמים מפה, אבל חוץ מזה בקושי נוקפים אצבע….בנים?‍

 

חולצה עם פסים: ממ חח שאלה קשה.. אני עוזרת הכי הרבה.. אבל כשממש צריך אני ‘’מתחננת’’ שיעזרו לי והם כאילו ‘’עושים לי טובה’’

חמש כוכבים: עוזרים?! כן, קצת… אני בעיקר זאת שעוזרת, אבל גם עוזרים טיפה… כמעט תמיד צריך לסיים את ה"עזרות" שלהם לבד… מה לעשות?! בנים…

שתפי בווצאפ

עוד בנושא
😭😭
6

רגשנית

היי, אני לא חדשה פה באתר אבל אני רוצה להעלות נושא שלא כתבתי בשום שם. ברוך השם...
בעיה בעייתית קטנטנה..🥴🥴
newEmotionIcon_03_42

מרשמלו

כשהכרתי את האתר הזה ממש אהבתי אותו, שאפשר לשתף הכל באנונימיות. הבעיה היא- טדא...
ליקושששש 💔
newEmotionIcon_03_38

נקרעת מגעגועים 💔

ליקוש 💔 אני לא מאמינה, מתכחשת לעובדה. האישה הכי חיה, אין סיכוי שאיננה. לכל מק...
משאלות של מלאכים
9

דומיה נפשי

אבא אם תבדוק את הלב שלי, אתה תמצא שם משהו שבור. שניסיתי לבנות וגמרתי לבכות ור...
גברו עלי
65

הכוזרית הנודדת

מי את. מה את בכלל רוצה מהחיים האומללים שלי. שנזרקתי לתוכם בלי הכנה. מרגישה או...
כואבת התקווה
newEmotionIcon_21

שב"ד🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

ובכן מה עושים אם נוראאאאאאאאאאאאאאאאאאאא רוצים משהו כמעט משתגעים מרוב רצון. מ...
יומן 2#
17

קציצה שרופה

הייי🙋🏻‍♀️ זוכרות אותי??🤷🏻‍♀️ האמת לא נתתי לכן זמן לשכוח🤭 חחח🤪 טובב👍🏻 אז אני ק...
שבוי
emotion_icon_43

הכל שלם

אִישׁוֹן אָדֹם. מְפֻקְסָל. דִּמְמַת מִדְבָּר וְרוּחַ אַיִן. חֶבֶל לוֹפֵת . לו...
פוסטים חדשים
😭😭
6

רגשנית

היי, אני לא חדשה פה באתר אבל אני רוצה להעלות נושא שלא כתבתי בשום שם. ברוך השם...
בעיה בעייתית קטנטנה..🥴🥴
newEmotionIcon_03_42

מרשמלו

כשהכרתי את האתר הזה ממש אהבתי אותו, שאפשר לשתף הכל באנונימיות. הבעיה היא- טדא...
ליקושששש 💔
newEmotionIcon_03_38

נקרעת מגעגועים 💔

ליקוש 💔 אני לא מאמינה, מתכחשת לעובדה. האישה הכי חיה, אין סיכוי שאיננה. לכל מק...
משאלות של מלאכים
9

דומיה נפשי

אבא אם תבדוק את הלב שלי, אתה תמצא שם משהו שבור. שניסיתי לבנות וגמרתי לבכות ור...
גברו עלי
65

הכוזרית הנודדת

מי את. מה את בכלל רוצה מהחיים האומללים שלי. שנזרקתי לתוכם בלי הכנה. מרגישה או...
כואבת התקווה
newEmotionIcon_21

שב"ד🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

ובכן מה עושים אם נוראאאאאאאאאאאאאאאאאאאא רוצים משהו כמעט משתגעים מרוב רצון. מ...
הולך חסיד
8

קפצתי לביקור

נעליים חסידיות. גם לך מוכר המושג? מה את חושבת שההגדרה שלו? מה את לא תקני ועל ...
נסיעות ארוכותתתת
167192211863a781c65ceaa

פרוזן

התחלתי השנה ללמוד בבית ספר ממש רחוק מהבית שלי. אני נוסעת כל צד ב2 רכבות ואוטו...

26 תגובות

  1. יאוווו
    אני גם בת יחידה בין כמה אחים ואפשר לומר שהזדהתי עם הרבה דברים?
    היה מעניין לראות שיש עוד בנות כמוני…?

  2. לא הבנתי את כל הקטע של הצניעות אתם אחים מה הקשר נגיעה?
    צניעות בין אחים זה נראלי לא ללכת עם קצר או מכנס לידם זהו לא?

    1. לגעת נגיעה של סתם מתוך שגרת החיים מותר אבל נגיעה של חיבה ותאווה זה אסור.
      וההבדל הוא דק ולכן צריך להזהר ולמצוא את האיזון העדין בין מה שמותר וצריך כדי לקיים משפחה חמה ותומכת לבין מה שמכוער וגובל ביצריות לשם יצריות..
      וכל זה בגיל מעל בר מצווה.

      אגב, זה מאוד חשוב לגלות חיבה וקרבה בתוך המשפחה ובין האחים אבל לא תמיד האפיק הוא האפיק הגופני יש עוד הרבה דרכים לבטא קרבה וחום ואהבה בתוך המשפחה.

      זה מה שהיה רשום באחד האתרים שמצאתי..
      יש עניין כזה.
      וגם אצלינו במשפחה משתדלים.

    2. יש ויש אני בת בין בנים וכן מחבקת אותם כשנוסעים או מתחתנים לא כל יום אבל כן יוצא יש שמחמירים יותר אבל כל אחד בשלו

  3. וואיי אני בת יחידה ופשוט הזדהתי פה עם מלאא דברים!!!
    בינינו, בסופו של דבר עם כל החסרונות הכי שווה להיות בת יחידה!!
    בעצם, לא הייתי מתנגדת לאחות קטנה…

  4. השאלה האחרונההה כמה מפתיע:)
    בנים הם עם עצלןן!! זה המסקנה שלי:) ויש לי גם אחיות חח אז אני יכולה להשוות, מה שגם אחיות שלי [ואני:)] לא מידי פעילות בתחום הבית?

    וכל האחיות שענו אתם פשוט חמודות!!! תודה על השיתוף!!

      1. חחחח תתפלאי לשמוע אבל ממש לא הם דוחים עושים ברגע האחרון וצריכים לתפוס אותם עם מצב רוח כמובן אבל עושים… ב"ה!!! ויותר ממני לפעמים.. בעיקר לפני פסח.. במשך השנה זה יותר חלוקת עבודה

        1. מסכימה איתך לגמרי
          ומה עוד שהם תמיד אומרים שהם עושים מאוד הרבה למרות שלא עושים קימעט כלום

    1. חח דוקא המסקנה שלי שבנות עצלניות ובנים לא ?
      פשוט בנים לא יודעים לעזור כי הם לומדים תורה- שזה תפקידם.

      1. אני רואה שאחים שלך הצליחו לחנך אותך?
        (תלמדי גמרא ואז יהיה לך זכות דיבור, תלמד מתמטיקה ואז נדבר [להבדיל ח"ו] התשובה הניצחית:))

  5. חח וואוו הזדהתי ממשש עם מלאא דבריםםםם
    כי גם אני בת יחידהה…

    ולכל הבנות שמרחמות על הבנות יחידות- זה לא כזה נורא להיות בת יחידה, כשגדלים זה אפילו ממש כיף….

  6. יואוו יפהה!
    אתן חמודות.
    היה מעניין לקרוא!
    אני מבינה אתכן..
    ממש! אולי יותר ממה שאתן מבינות את עצמכן.
    לא אומרת למה ואיך אבל מזדהה ממש.
    הבנתי בעצם מה זה אומר ומה זה ליהות בת יחידה. ואתן כאלה גיבורות! ואו.
    תהנו מהמתנה הזו.
    ודאי שיש את הקשיים אבל זו מתנה, בעוד איך מתנה….
    קיצער שבוע טוב ומחכה ל״בת יחידה לאחיה״ הבא.

    1. היי נשמה! אל תגזימי! היינו מעדיפות עוד אחיות וכו', אבל לא צריך להגדיר את זה כקשיים ושאנחנו גיבורות.
      זה לא כזה נורא כמו שאתן חושבות! לפעמים זה אפילו מאוד נחמד!?
      אבל אתם ממש חמודות!??

  7. ייאיי איזה רעיון חמוד לראיין בנות יחידות בין בניםם!!אהבתיי
    בטח זה מזה שונה מלחיות עם מלאא אחיות שכל היום משתגעות ועושות שחנשי"ים ביחד עד הבוקרר.
    וואו!לפי מה שהבנתי מהתשובות שלכן זה נראה שלא בוער לכן הקטע הזה של אחות לדבר איתה,ונראה גם שלכולכן יש קשר טוב עם האמהות שלכן,משו של בנות יחידות?!
    זה לא שלי אין קשר טוב,אבל יש הרבה נושאים שאני מדברת רק ורק ורק עם אחיות שלי.בחיים לא עם אמא שלי.
    אני עם כמה בנות גדולות מעלי וזה כיףףף!!

    *תודה על השיתוףף!

  8. חחח אני גם בת יחידה ואני משוגעעתת על אחים שלי (הם לא יודעים את זה כע?) יש דברים שהזדתי מאווד (כמו הרצון והחלום לאחות מגיל 3 זה מה שאני מתפללת בהדלקת נרות)
    אבל יש דברים שממש לא הזדהתי.. בלי להשוויץ אבל לדוגמא: האם את משתחנשת עם אחים שלך לתוך הלילה? כןןן בהחלט כן בשבת כשהם בבית וההורים שלי הלכו לישון מדברת איתם שעות זה כיף כי אין הרבה סיכוי שהם באים הביתה באותה שבת ככה אני גם מדברת עם כל אחד על משו אחר לדוגמא עם אחד הייתי מדברת מלא על קשרים , שידוכים ואמונה הנושאים הכי מעניינים קיצור משתנה בין כל אחד לאח שלי הגדול אני תמיד ישאר האחות הקטנה (ב8 שנים אבל בשבילו גם בגיל 30 אני אהיה אחותו הקטנה)
    אה והדבר השני זה שאחים שלי עוזרים הרבה בבית ב"ה אנחנו גם הרבה פעמים מחלקים עבודה וזה אחלה לכולם לא תמיד יש להם מצברוח לעזור (והם כמעט לא בבית) אבל לפני פסח לדוגמא לא יודעת מה היינו עושים בלעדיהם
    קיצור איןןן על אחים שלייי ?

  9. חח {כן אני יודעת שעבר זמנו של הפוסט} דווקא אצלי מכל המשפחה אני בקשר הכי טוב עם אח שלי, שכמה וכמה שנים מתחתיי- יש לנו ממש שיחות עומק {אימוג'י קורץ+אימוג'י עם לשון בחוץ בצד} וגם קרבות מגע… חח
    ומי שאיתו אני בקשר הכי פחות טוב, זאת אחותי שקטנה מהאח הנ"ל בשנה וחצי… ‏‎ ‎

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגיות פופלריות